Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Slobodová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:52:27Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:52:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17392
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část této práce se zabývá vymezením pojmu public relations. Popisuje odlišné přístupy k teorii vztahů s veřejností a zaměřuje se na popis jednotlivých nástrojů PR. Pojednává také o možných metodách měření efektivity PR aktivit. Praktická část vychází z teoretických poznatků zpracovaných v úvodní části práce. Je zaměřena na celkovou analýzu PR aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. s užším zaměřením na efektivitu media relations, která je zkoumána pomocí mediální analýzy. Na základě zjištěných výsledků se pokouší navrhnout budoucí rozvoj PR aktivit jako efektivního nástroje marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
58 s. (67 188 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1757046 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Public Relations
|
cs |
dc.subject |
mediální analýza
|
cs |
dc.subject |
hodnocení efektivity PR aktivit
|
cs |
dc.subject |
Telefónica O2
|
cs |
dc.subject |
Public Relations
|
en |
dc.subject |
Media Analysis
|
en |
dc.subject |
measuring effectiveness of PR activities
|
en |
dc.subject |
Telefónica O2
|
en |
dc.title |
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Use of PR Tools within an Organization Communication Strategy |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kamas, Patrik |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis deals with specifying the term of public relations. It describes various approaches to the theory of public relations and targets on specification of particular PR tools. It also deals with various methods of measuring effectiveness of PR activities. The practical part results from theoretical knowledge given in introductory part of the thesis. It focuses on overall analysis of PR activities of the company Telefónica O2 Czech Republic, a.s. and specifies on effectiveness of media relations which has been investigated through the method of media analysis. Following observed results it suggests the future development of PR activities as an effective tool of marketing communications. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18773
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account