dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Poledníková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:46:24Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:46:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17382
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník, který vyplnilo 200 respondentů, a výstupem z něj jsou graficky zpracované odpovědi. V části využívající kvalitativní metodu šetření byl realizován skupinový rozhovor, který poskytl především odpovědi na otázky týkající se rozdílů mezi plánovaným nákupem a skutečně realizovaným nákupem vánočních dárků. Na konci praktické části práce jsou potvrzeny či vyvráceny předem dané hypotézy. |
cs |
dc.format |
53 |
cs |
dc.format.extent |
992717 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kupní chování
|
cs |
dc.subject |
rozhodovací proces
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
consumer decision making
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
the consumer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Vánoční nákupy českého spotřebitele |
cs |
dc.title.alternative |
Christmas Shopping Behaviour Of The Czech Consumer |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kovařík, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Theoretical part of the Bachelor Thesis describes the key points such as market, the consumer, the market segmentation, consumer behavior and the most critical part of this Thesis the marketing research. The theoretical part is followed by the practical, which in-cludes the marketing research from both ways ? quantitative and qualitative methods of research. The quantitative method was applied in a questionnaire, which was answered by 200 respondents, and for the qualitative method was used a group dialogue done with six respondents. The dialoque provided the answers for the key questions why the respondents changed their previously planned budget for purchasing the Christmas presents and what are the types of marketing communication which possibly influence their decision. Both methods helped to confirm or reject the hypothesis set before the research was realized. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18714
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|