Vánoční nákupy českého spotřebitele

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vánoční nákupy českého spotřebitele

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Poledníková, Lucie
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:46:24Z
dc.date.available 2012-03-10T15:46:24Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17382
dc.description.abstract Bakalářská práce popisuje ve své teoretické části pojmy jako je trh, zákazník, segmentace trhu, kupní proces a především se soustředí na objasnění pojmu marketingový výzkum. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které jsou použity obě metody marketingového výzkumu, tedy kvantitativní i kvalitativní metoda šetření. V části práce využívající kvanti-tativní metodu šetření byl použit dotazník, který vyplnilo 200 respondentů, a výstupem z něj jsou graficky zpracované odpovědi. V části využívající kvalitativní metodu šetření byl realizován skupinový rozhovor, který poskytl především odpovědi na otázky týkající se rozdílů mezi plánovaným nákupem a skutečně realizovaným nákupem vánočních dárků. Na konci praktické části práce jsou potvrzeny či vyvráceny předem dané hypotézy. cs
dc.format 53 cs
dc.format.extent 992717 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kupní chování cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject consumer decision making en
dc.subject segmentation en
dc.subject the consumer en
dc.subject marketing research en
dc.title Vánoční nákupy českého spotřebitele cs
dc.title.alternative Christmas Shopping Behaviour Of The Czech Consumer en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovařík, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The Theoretical part of the Bachelor Thesis describes the key points such as market, the consumer, the market segmentation, consumer behavior and the most critical part of this Thesis the marketing research. The theoretical part is followed by the practical, which in-cludes the marketing research from both ways ? quantitative and qualitative methods of research. The quantitative method was applied in a questionnaire, which was answered by 200 respondents, and for the qualitative method was used a group dialogue done with six respondents. The dialoque provided the answers for the key questions why the respondents changed their previously planned budget for purchasing the Christmas presents and what are the types of marketing communication which possibly influence their decision. Both methods helped to confirm or reject the hypothesis set before the research was realized. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18714
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
poledníková_2011_bp.pdf 969.4Kb PDF View/Open
poledníková_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
poledníková_2011_op.doc 132Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account