dc.contributor.advisor |
Opatrný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:43:28Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:43:28Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17376
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické výuky. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi. |
cs |
dc.format |
75 |
cs |
dc.format.extent |
1366346 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
pedagogická komunikace
|
cs |
dc.subject |
strategie komunikace žáka
|
cs |
dc.subject |
strategie komunikace učitele
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
pravidla komunikace
|
cs |
dc.subject |
verbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
neverbální komunikace
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
pedagogical communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy of a student
|
en |
dc.subject |
communication strategy of a teacher
|
en |
dc.subject |
communication skills
|
en |
dc.subject |
communication rules
|
en |
dc.subject |
verbal communication
|
en |
dc.subject |
non-verbal communication
|
en |
dc.title |
Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole |
cs |
dc.title.alternative |
The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation will mainly focus on communication strategy between teacher and student. In the theory part I describe common communication and pedagogical communication. In the practical part, I will apply methods from the theoretical part of communication between teacher and student at High School - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. The quantitative research is using a questionnaire for students as well as for the teachers. The summary focus on the evaluation of the questionnaires and interprets the analysis earlier described in the theory part. The last part is aiming to come up with some useful recom-mendation. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18963
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
učitel a žák
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
teacher and learner
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |