Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Opatrný, Pavel
dc.contributor.author Horáková, Soňa
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:43:28Z
dc.date.available 2012-03-10T15:43:28Z
dc.date.issued 2011-05-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17376
dc.description.abstract Předmětem mé bakalářské práce je strategie komunikace mezi učitelem a žákem. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů z oblasti obecné a pedagogické komunikace. Praktická část práce je zaměřena na výzkum komunikace mezi učitelem a žákem na Střední škole - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. Kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření jak u žáků, tak u učitelů teoretické výuky. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi. cs
dc.format 75 cs
dc.format.extent 1366346 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject pedagogická komunikace cs
dc.subject strategie komunikace žáka cs
dc.subject strategie komunikace učitele cs
dc.subject komunikační dovednosti cs
dc.subject pravidla komunikace cs
dc.subject verbální komunikace cs
dc.subject neverbální komunikace cs
dc.subject communication en
dc.subject pedagogical communication en
dc.subject communication strategy of a student en
dc.subject communication strategy of a teacher en
dc.subject communication skills en
dc.subject communication rules en
dc.subject verbal communication en
dc.subject non-verbal communication en
dc.title Vymezení optimální komunikační strategie mezi učitelem a žáky na střední škole cs
dc.title.alternative The possibilities and the limits within the communication process of the teacher and the student at the technical college. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2011-06-24
dc.description.abstract-translated The dissertation will mainly focus on communication strategy between teacher and student. In the theory part I describe common communication and pedagogical communication. In the practical part, I will apply methods from the theoretical part of communication between teacher and student at High School - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž. The quantitative research is using a questionnaire for students as well as for the teachers. The summary focus on the evaluation of the questionnaires and interprets the analysis earlier described in the theory part. The last part is aiming to come up with some useful recom-mendation. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro SŠ cs
dc.thesis.degree-discipline Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 18963
dc.date.assigned 2011-01-06
utb.result.grade B
local.subject učitel a žák cs
local.subject střední školy cs
local.subject teacher and learner en
local.subject secondary schools en


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2011_bp.pdf 1.303Mb PDF View/Open
horáková_2011_vp.zip 15.14Kb Unknown View/Open
horáková_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account