Zvýšení povědomí o projektu Rychlebské stezky prostřednictvím návrhu portfolia nových služeb
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štefánek, Radoslav
|
|
dc.contributor.author |
Druhanová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:38:50Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:38:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17366
|
|
dc.description.abstract |
V mé diplomové práci jsem se zabývala navržením portfolia služeb pro již existující pro-jekt Rychlebské stezky. Tento projekt vznikl v roce 2008 v obci Černá Voda a nabízí te-rénním cyklistům neopakovatelný prožitek z jízdy na kole v terénu. Bohužel, k úspěšnosti každého projektu nestačí pouze jeho existence. Z tohoto důvodu jsem se zaměřila na podrobnou analýzu současného stavu poskytovaných služeb a navrhuji komplexní řešení efektivního využití Rychlebských stezek. Portfolio služeb, které navrhuji v poslední části práce, vychází z prostudování teoretických podkladů, provedeného kvantitativního a kvali-tativního výzkumu a zpracování marketingového plánu služeb. Finální projekt je vytvořen tak, aby zvýšil kvalitu a rozmanitost poskytovaných služeb a zajistil dlouhodobou udržitel-nost Rychlebských stezek. |
cs |
dc.format |
95 s. |
cs |
dc.format.extent |
3354990 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cykloturistika
|
cs |
dc.subject |
terénní cyklistika
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
Rychlebské stezky
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
metoda RIPRAN
|
cs |
dc.subject |
logický rámec
|
cs |
dc.subject |
metoda kritické cesty
|
cs |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
tourist industry
|
en |
dc.subject |
biking
|
en |
dc.subject |
cross-country biking
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
Rychleby trails
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
RIPRAN method
|
en |
dc.subject |
logical frame
|
en |
dc.subject |
critical path method
|
en |
dc.title |
Zvýšení povědomí o projektu Rychlebské stezky prostřednictvím návrhu portfolia nových služeb |
cs |
dc.title.alternative |
The new service proposal to increase awareness of Rychleby trails |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sušila, Lubomír |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my final thesis I dealt with a service proposal for the existing project Rychleby trails. This project was founded in 2008 in the village Black Water. Rychleby trails offers a unique experience of cross-country biking. The success of each project is not only dependent on its existence. For this reason, I have focused on a detailed analysis of the current state of services and propose a comprehensive solution how to use Rychleby trails effectively. Suggested solution is based on study from many literary sources. The last part of my thesis describes the process of quantitative and qualitative research and marketing service plan. The aim of this project is to increase awareness of the quality and diversity of services and provide a long term sustainability of Rychleby trails. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21397
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account