dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ciemala, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:37:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:37:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17362
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné literatury definovány pojmy CRM a zákazník. Následná analytická část prezentuje společnost PMS a hodnotí současný stav CRM ve společnosti. V projektové části je navrženo softwarové řešení, seg-mentace a diferencovaný přístup k segmentačním skupinám. Celý projekt je postoupen nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
2069655 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
komunikace se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
diferencovaný přístup
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
communication with customers
|
en |
dc.subject |
different approach
|
en |
dc.title |
Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín |
cs |
dc.title.alternative |
The project of customer relationship management of PMS Prerov, a.s. in cask segment in Zlín region |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Henčl, Luděk |
|
dc.date.accepted |
2011-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of CRM and customer, based on available litera-ture. Following analytical part presents firm PMS and evaluates current situation of CRM in the company. The project proposes software solution, segmentation and different ap-proach to segmentation groups. The entire project is referred to costs and crisis analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21060
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|