Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ciemala, Jiří
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:37:30Z
dc.date.available 2012-03-10T15:37:30Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17362
dc.description.abstract Obsahem diplomové práce je řízení vztahů s odběrateli sudového piva společnosti PMS v okrese Zlín. Cílem projektu je optimalizovat současný stav CRM pomocí návrhu infor-mačního ERP systému s modulem CRM, segmentace zákazníků a diferencovaného přístu-pu k jednotlivým skupinám. Diplomová práce je vedena ve třech částech ? teoretické, ana-lytické a projektové. V teoretické části jsou na základě dostupné literatury definovány pojmy CRM a zákazník. Následná analytická část prezentuje společnost PMS a hodnotí současný stav CRM ve společnosti. V projektové části je navrženo softwarové řešení, seg-mentace a diferencovaný přístup k segmentačním skupinám. Celý projekt je postoupen nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 109 cs
dc.format.extent 2069655 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject CRM cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject komunikace se zákazníky cs
dc.subject diferencovaný přístup cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject CRM en
dc.subject customer en
dc.subject segmentation en
dc.subject communication with customers en
dc.subject different approach en
dc.title Projekt řízení vtahů s odběrateli sudového piva PMS Přerov, a.s. v okrese Zlín cs
dc.title.alternative The project of customer relationship management of PMS Prerov, a.s. in cask segment in Zlín region en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Henčl, Luděk
dc.date.accepted 2011-05-24
dc.description.abstract-translated The content of diploma thesis is customer relationship management of PMS in cask seg-ment in Zlin region. The aim of this project is to optimize current situation of CRM using proposal of ERP system with CRM module, customer segmentation and different approach to individual groups. The diploma thesis is consist of three parts ? theoretical, analytic and project. The theoretical part defines idea of CRM and customer, based on available litera-ture. Following analytical part presents firm PMS and evaluates current situation of CRM in the company. The project proposes software solution, segmentation and different ap-proach to segmentation groups. The entire project is referred to costs and crisis analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21060
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
ciemala_2011_dp.pdfBlocked 1.973Mb PDF View/Open
ciemala_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
ciemala_2011_op.pdf 419.6Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account