Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Schwarzová, Michala
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:32:01Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:32:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17352
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné publikace a internetové stránky. V analytické části jsem provedla SWOT analýzu a marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě získaných informací z dotazníků vytvořila projekt týkající se nového členství FIT plus a víkendového balíčku. Oba tyto návrhy by měly vést ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků. |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
3949868 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
cenová politika
|
cs |
dc.subject |
klubové členství
|
cs |
dc.subject |
sportovní zařízení
|
cs |
dc.subject |
loajalita zákazníka
|
cs |
dc.subject |
měření spokojenosti zákazníka
|
cs |
dc.subject |
services marketing
|
en |
dc.subject |
pricing policy
|
en |
dc.subject |
club membership
|
en |
dc.subject |
sports complex
|
en |
dc.subject |
customer loyalty
|
en |
dc.subject |
measurement of customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The project pricing policy services in Omega Sport and Health Center, Inc. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr, Jan |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well as internet sources. The practical part deals with SWOT analysis and marketing research based on a questionnaire investigation. The practical part involves a project created on the base of investigation outcomes. This project suggesting a new membership FIT plus and weekend packages should lead to the higher customer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21305
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account