Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Schwarzová, Michala
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:32:01Z
dc.date.available 2012-03-10T15:32:01Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17352
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly odborné publikace a internetové stránky. V analytické části jsem provedla SWOT analýzu a marketingový výzkum na základě dotazníkového šetření. V projektové části jsem na základě získaných informací z dotazníků vytvořila projekt týkající se nového členství FIT plus a víkendového balíčku. Oba tyto návrhy by měly vést ke zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků. cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 3949868 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject cenová politika cs
dc.subject klubové členství cs
dc.subject sportovní zařízení cs
dc.subject loajalita zákazníka cs
dc.subject měření spokojenosti zákazníka cs
dc.subject services marketing en
dc.subject pricing policy en
dc.subject club membership en
dc.subject sports complex en
dc.subject customer loyalty en
dc.subject measurement of customer satisfaction en
dc.title Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s. cs
dc.title.alternative The project pricing policy services in Omega Sport and Health Center, Inc. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Petr, Jan
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well as internet sources. The practical part deals with SWOT analysis and marketing research based on a questionnaire investigation. The practical part involves a project created on the base of investigation outcomes. This project suggesting a new membership FIT plus and weekend packages should lead to the higher customer satisfaction. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21305
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
schwarzová_2011_dp.pdfBlocked 3.766Mb PDF View/Open
schwarzová_2011_vp.zip 26.22Kb Unknown View/Open
schwarzová_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account