Proměna corporate identity a značky Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Proměna corporate identity a značky Kofola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Vostatková, Monika
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:27:13Z
dc.date.available 2012-03-10T15:27:13Z
dc.date.issued 2011-05-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17345
dc.description.abstract Práce se věnuje proměně corporate identity a značky Kofola. Sleduje vývoj a rozvoj značky v jednotlivých etapách existence Kofoly a snaží se poukázat na podíl firemní identity při úspěšnosti této značky. Její součástí je průzkumná sonda vnímání značky Kofola mezi dvěmi generačními skupinami spotřebitelů - "předrevoluční", narozeni do roku 1982, a "porevoluční", narozeni v období 1983 - 2003. Jejím cílem je zjistit vliv působení firemní identity na spotřebitele a získat názory na značku Kofola v takto definovaných skupinách respondentů. cs
dc.format 68 s., Příloha I. - IV. 29 s. cs
dc.format.extent 5575064 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kofola cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject image cs
dc.subject historie cs
dc.subject vývoj značky cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject design cs
dc.subject kultura cs
dc.subject produkt cs
dc.subject průzkum vnímání značky cs
dc.subject Kofola en
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject history en
dc.subject brand development en
dc.subject communications en
dc.subject design en
dc.subject culture en
dc.subject product en
dc.subject brand perception survey en
dc.title Proměna corporate identity a značky Kofola cs
dc.title.alternative Change of Kofola Brand and Corporate Identity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The work deals with the transformation of corporate identity and brand Kofola. Monitor the evolution and development of brands in various stages of existence Kofola and tries to highlight the contribution of corporate identity in the success of the brand. It includes probes Kofola brand perception between the two generational groups of consumers - "pre-revolutionary, born in 1982, and " post-revolutionary, born in the period 1983 - 2003. Its aim is to determine the exposure to corporate identity to consumers and to obtain views on the brand Kofola of defined groups of respondents. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18729
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vostatková_2011_bp.pdf 5.316Mb PDF View/Open
vostatková_2011_vp.doc 122Kb Microsoft Word View/Open
vostatková_2011_op.doc 128Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account