Strategický plán rozvoje turistické oblasti Rochus v Uherském Hradišti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Janálová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:24:57Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17343
|
|
dc.description.abstract |
Cestovní ruch a cestování všeobecně si stále více získává nové příznivce. Lidé mají stále více volného času, který chtějí aktivně prožít a ne jen pasivně proležet. Znovu se rozvíjí tuzemský cestovní ruch a ten je potřeba podpořit novou nabídkou jak pro turisty, tak pro cykloturisty. Potenciálem jižní Moravy je zejména příroda a s ní spojené víno, vinné sklepy a vinařská turistika. Město Uherské Hradiště se může pyšnit jednou z nejkrásnějších vinařských uliček s vinnými sklepy i búdami. Ovšem tyto krásy je potřeba zviditelnit prostřednictvím nabídek zážitkových programů a nových pěších i cykloturistických tras. A na ně také následně upo-zornit v médiích. |
cs |
dc.format |
109 s. , 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4727913 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
vinařská turistika
|
cs |
dc.subject |
vinné sklepy
|
cs |
dc.subject |
Mařatice
|
cs |
dc.subject |
kaple sv. Rocha
|
cs |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
wine tourism
|
en |
dc.subject |
wine cellars
|
en |
dc.subject |
the Mařatice
|
en |
dc.subject |
chapel of st. Roch
|
en |
dc.title |
Strategický plán rozvoje turistické oblasti Rochus v Uherském Hradišti |
cs |
dc.title.alternative |
Strategic development plan of the tourist area Rochus in Uherské Hradiště |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelčík, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tourism and travelling in general is increasingly gaining new fans. People still have more free time, they want to live actively, not passively lie. Domestic tourism develops again and it's necessary to promote it by new offer both for tourists and cyclists. Potential of the South Moravia is in particular nature associated with wine, wine cellars and wine tourism. The Uherske Hradiste city can boast of one of the finest wine cellars with the wine aisles and ?cabins?. But these beauties is necessary to make visible by offer of experiential (emotional) programs, new hiking tours and cycle tracks. And them will in turn notify the media. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21067
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account