Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Lašáková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T15:21:15Z
dc.date.available 2012-03-10T15:21:15Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17335
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu. cs
dc.format 100 s. cs
dc.format.extent 3800087 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing plan en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject BCG matrix en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. cs
dc.title.alternative The project of marketing plan for Plastkon product Ltd. company. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dohnálková, Dana
dc.date.accepted 2011-05-25
dc.description.abstract-translated The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises. In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter's analysis, GE and BCG matrix and internal firm micro-environment analysis). The knowledge is summarised in the SWOT analysis. The project part contents marketing plan resulting from previous analysis. There are goals and strategies which are systematized into the actions plans in detailed. The plan includes time schedule, budget, system of measuring and control and risks connected with realisation of project. In the end there are mentioned contributions of marketing plan. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21081
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
lašáková_2011_dp.pdfBlocked 3.624Mb PDF View/Open
lašáková_2011_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
lašáková_2011_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account