Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Lašáková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T15:21:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T15:21:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17335
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky. V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze. V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu. |
cs |
dc.format |
100 s. |
cs |
dc.format.extent |
3800087 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
BCG matrix
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Plastkon product s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The project of marketing plan for Plastkon product Ltd. company. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnálková, Dana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises. In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter's analysis, GE and BCG matrix and internal firm micro-environment analysis). The knowledge is summarised in the SWOT analysis. The project part contents marketing plan resulting from previous analysis. There are goals and strategies which are systematized into the actions plans in detailed. The plan includes time schedule, budget, system of measuring and control and risks connected with realisation of project. In the end there are mentioned contributions of marketing plan. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21081
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account