dc.contributor.advisor |
Vrána, Bohumil
|
|
dc.contributor.author |
Řezníčková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:51:54Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:51:54Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17304
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá tématem ?Kupní smlouva podle obchodního zákoníku a povinnosti prodávajícího za vadné plnění?. Teoretická část je zaměřena na charakterizaci základních pojmů, které se týkají dané pro-blematiky. Praktická část se zabývá společností AB ELPO, spol. s r. o. a jejich současným stavem reklamací. Následně jsou vyhodnoceny příčiny jejich vzniku. Na základě těchto zjištěných informací jsou navrženy způsoby, kterými by společnost AB ELPO, spol. s r. o. mohla počty reklamací snížit. |
cs |
dc.format |
60 s. 5 s. příloha |
cs |
dc.format.extent |
1385058 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
kupní smlouva
|
cs |
dc.subject |
prodávající
|
cs |
dc.subject |
kupující
|
cs |
dc.subject |
povinnosti prodávajícího
|
cs |
dc.subject |
reklamace
|
cs |
dc.subject |
Contract for sale of goods
|
en |
dc.subject |
Seller
|
en |
dc.subject |
Purchaser
|
en |
dc.subject |
Liability
|
en |
dc.subject |
Complaints
|
en |
dc.title |
Kupní smlouva podle obchodního zákoníku a povinnosti prodávajícího za vadné plnění |
cs |
dc.title.alternative |
Purchase Agreement by the Commercial Code and responsibility of seller's for faulty performance |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šnédar, Libor |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the "Contract for sale of goods under the Commercial code and liability of seller for non-conforming performance". The theoretical part focuses on basic terminology of the issue. Practical part discusses the AB ELPO s.r.o. (a limited liabi-lity company) and its state of complaints on non-conformity. Causes of non-conformity are elaborated further on. On basis of this information, the thesis suggests means which would help the AB ELPO s.r.o. in bringing down the numbers of complaints. |
en |
dc.description.department |
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/119
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná správa a regionální rozvoj |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Public economics and administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economic Policy and Administration |
en |
dc.identifier.stag |
21539
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
E |
|