Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace Městského divadla Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Stojarová, Věra
dc.date.accessioned 2012-03-10T14:51:36Z
dc.date.available 2012-03-10T14:51:36Z
dc.date.issued 2011-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17303
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základ-ním teoretickým poznatkům problémové oblasti ? marketingu divadla a jeho marketingo-vému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Městské divadlo Zlín). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné a analytické nástroje ( dotaz-níkové šetření, hloubkové rozhovory) a na jejich základě formulovány vlastní návrhy na změnu současného marketingového mixu Městského divadla Zlín. cs
dc.format 91 cs
dc.format.extent 2570602 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject divadlo cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject hloubkový rozhovor cs
dc.subject marketingové komunikace divadel cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject produkt divadla cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject Marketing en
dc.subject theatre en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing instruments en
dc.subject questionnaire en
dc.subject depth interview en
dc.subject marketing communications of theatres en
dc.subject target group en
dc.subject theatre produkt en
dc.subject sponzorship en
dc.title Marketingové komunikace Městského divadla Zlín cs
dc.title.alternative Marketing Communication of Town Theatre Zlín en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis deals with problems of the theatre marketing. First, I determine the essential knowledge of the problem area, theatre marketing and marketing mix. Then I describe so-me basic characteristics of the selected theatre (Town Theatre Zlín). In consideration of acquired information the komplete marketing mix of the organization is composed. After that the analytical and research instruments (the questionnaire, depth interview) are applied to the selected organization and on the basic of this instruments my own proposals concer-ning the change of the prezent marketing mix of the Town Theatre Zlín are formulated. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18607
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
stojarová_2011_dp.pdf 2.451Mb PDF View/Open
stojarová_2011_vp.doc 119.5Kb Microsoft Word View/Open
stojarová_2011_op.doc 125Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account