dc.contributor.advisor |
Krkoška, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Janotová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:46:58Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:46:58Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17293
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce je projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o. Teoretická část je založena na informační rešerši z oblasti prodejních a poprodejních servisů, procesního řízení a reengineeringu. Praktická část je věnována nejprve představení společnosti, Z STUDIO, spol. s r.o. a následně analýze současného stavu prodejních a poprodejních procesů ve společnosti. Hlavním cílem je na základě provedené analýzy zhodnotit přednosti a nedostatky současného stavu a na jejich základě navrhnout reengineering vybraného procesu. |
cs |
dc.format |
85 s., 6 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2937252 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
prodejní a poprodejní servis
|
cs |
dc.subject |
procesní řízení
|
cs |
dc.subject |
podnikové procesy
|
cs |
dc.subject |
reengineering
|
cs |
dc.subject |
sales and after-sales service
|
en |
dc.subject |
process control
|
en |
dc.subject |
business process
|
en |
dc.subject |
reengineering
|
en |
dc.title |
Projekt reengineeringu prodejního a poprodejního servisu ve společnosti Z STUDIO, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Reeingineering project of sales and aftersales service in Z STUDIO, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hromková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2011-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this dissertation is the reengineering project of the sales and after-sales servi-ces of Z STUDIO, spol. s r.o. The theoretical part is based on a search through the fields of sales and after-sales services, business process management and reengineering. The practical part introduces the company Z STUDIO, spol. s r.o. and analyzes the current situation in sales and after-sales services. The main target is to suggest the reengineering of the selected process on the basis of the strengths and weaknesses analysis of the current situation. |
en |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/176
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Enterprise Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21489
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
E |
|