Diagnostika syndromu vyhoření v povolání pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Diagnostika syndromu vyhoření v povolání pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ernest, Barbara
dc.contributor.author Langer, Petr
dc.date.accessioned 2010-07-13T23:14:05Z
dc.date.available 2010-07-13T23:14:05Z
dc.date.issued 2006-06-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/1727
dc.description.abstract Důsledkem dlouhodobě působících stresových situací, které nedokáže učitel úspěšně zvládnout, může být syndromu vyhoření. Lidé, kterých se týká, už nemají sílu pokračovat dál a ztrácejí vůli. Léčení syndromu vyhoření bývají dlouhodobá a jsou nákladnější, proto je důležité zaměřit se na prevenci. Tato práce se zabývá diagnostikou individuálních projevů stresu u jednotlivých učitelů a snaží se najít souvislost těchto projevů s klimatem ve škole a pracovními podmínkami učitelů. cs
dc.format 43 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 964765 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject stres cs
dc.subject diagnostika cs
dc.subject burn-out syndrom en
dc.subject stress en
dc.subject diagnostics en
dc.title Diagnostika syndromu vyhoření v povolání pedagoga cs
dc.title.alternative Diagnostics of burn-out syndrom in profession of a teacher en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kavanová, Alica
dc.date.accepted 2006-06-30
dc.description.abstract-translated Effect of long-term acting stress situations that a teacher can not successfuly cope with can lead to burn-out syndrom. People haven't a power to continue and they lose a volition. Healing of burn-out syndrom is expensive and time consuming. Therefore it is important to focus on prevention. This work deals with diagnostic of individual stress exhibitions of teachers and tries to find a relationship among these individual stress exhibitions, atmosphere at school and work conditions of teachers. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství odborných předmětů pro střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline Specialization in pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut cs
dc.thesis.degree-grantor en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 4233
dc.date.assigned 2006-03-07
utb.result.grade B
local.subject pedagogičtí pracovníci cs
local.subject pracovní stres cs
local.subject psychické vyhoření cs
local.subject psychologická diagnostika cs
local.subject educationalists en
local.subject occupational stress en
local.subject psychic burn-out en
local.subject psychodiagnostics en


Files in this item

Files Size Format View
langer_2006_bp.pdf 942.1Kb PDF View/Open
langer_2006_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
langer_2006_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account