Diagnostika syndromu vyhoření v povolání pedagoga
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ernest, Barbara
|
|
dc.contributor.author |
Langer, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:14:05Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T23:14:05Z |
|
dc.date.issued |
2006-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1727
|
|
dc.description.abstract |
Důsledkem dlouhodobě působících stresových situací, které nedokáže učitel úspěšně zvládnout, může být syndromu vyhoření. Lidé, kterých se týká, už nemají sílu pokračovat dál a ztrácejí vůli. Léčení syndromu vyhoření bývají dlouhodobá a jsou nákladnější, proto je důležité zaměřit se na prevenci. Tato práce se zabývá diagnostikou individuálních projevů stresu u jednotlivých učitelů a snaží se najít souvislost těchto projevů s klimatem ve škole a pracovními podmínkami učitelů. |
cs |
dc.format |
43 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
964765 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
burn-out syndrom
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.title |
Diagnostika syndromu vyhoření v povolání pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
Diagnostics of burn-out syndrom in profession of a teacher |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kavanová, Alica |
|
dc.date.accepted |
2006-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
Effect of long-term acting stress situations that a teacher can not successfuly cope with can lead to burn-out syndrom. People haven't a power to continue and they lose a volition. Healing of burn-out syndrom is expensive and time consuming. Therefore it is important to focus on prevention. This work deals with diagnostic of individual stress exhibitions of teachers and tries to find a relationship among these individual stress exhibitions, atmosphere at school and work conditions of teachers. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
|
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
4233
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
pedagogičtí pracovníci
|
cs |
local.subject |
pracovní stres
|
cs |
local.subject |
psychické vyhoření
|
cs |
local.subject |
psychologická diagnostika
|
cs |
local.subject |
educationalists
|
en |
local.subject |
occupational stress
|
en |
local.subject |
psychic burn-out
|
en |
local.subject |
psychodiagnostics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account