dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Klugová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:37:11Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:37:11Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17272
|
|
dc.description.abstract |
Ústředním bodem diplomové práce je koncept projektu s názvem UTB ? Univerzita, co Tě Baví?, jehož cílem je komunikace s potenciálními uchazeči o studium na Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část práce představuje vstupní bod pro pochopení problematiky marketingu škol. Objasňuje, jak probíhá komunikace neziskových organizací, konkrétně škol, jak vnitřní tak i externí komunikace. První část dále popisuje z teoretického hlediska konkurenci škol, image školy a nábor studentů. Náplní praktické části jsou marketingových analýzy, které zkoumají samotnou komunikaci UTB, konkurenční prostředí vysokých veřejných škol a také, jak se mění počet přihlášených uchazečů v průběhu let. První dvě části představují zdrojová data, díky nimž je vypracovaná třetí, projektová část. Podstatou projektové části je, na základě získaných poznatků, které jsou obsaženy v teoretické a praktické části, nastínit projekt na podporu komunikace UTB s potenciálními uchazeči o studium. Tento projekt je navrhnut tak, aby byl originální, jedinečný a pro cílovou skupinu také dostatečně atraktivní. |
cs |
dc.format |
85 s. (120.591) |
cs |
dc.format.extent |
2757968 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskového sektoru
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací instituce
|
cs |
dc.subject |
školní klima
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
nábor studentů
|
cs |
dc.subject |
potenciální uchazeči
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
demografická křivka
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
word-of-mouth
|
cs |
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
multimediální prezentace
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
school marketing
|
en |
dc.subject |
marketing of non-profit sector
|
en |
dc.subject |
educational institution
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
recruitment of students
|
en |
dc.subject |
potential candidates
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
market map of the battlefield
|
en |
dc.subject |
marketing analyses
|
en |
dc.subject |
demographic curve
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
word-of-mouth
|
en |
dc.subject |
trade fair
|
en |
dc.subject |
multimedia presentation
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.title |
Komunikace Univerzity Tomáš Bati ve Zlíně s potenciálními uchazeči o studium |
cs |
dc.title.alternative |
Communications of Tomas Bata University in Zlín with Potential Candidates for Study |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The principal point of my dissertation is concept of the project calls ?UTB ? Univerzita, co Tě baví?, whose aim is communication with potential candidates for study on Tomas Bata University. The theoretical part presents the basics of school marketing. It clears up the basic principles how works communication in non profit sector, internal and external communication. First part describes school competition, image of the school and student recruitment. The practical part consist marketing analyses which examine communication on UTB, competitive environment of colleges, and number of applicants over the years. The first two parts represent the source information, which are developed by third part of the project. The essence of the project is based on lessons learned, which are included in the theoretical and practical part, to outline a project to support TBU communication with potential candidates. This project is designed to be an original, unique, and the for target group also attractive enough. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18398
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
B |
|