Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Frantík, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:34:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:34:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17268
|
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. Společnost je významným producentem modulů pro nebytovou výstavbu, avšak využití této moderní stavební metody k řešení bytové situace není v České republice příliš rozšířeno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace, specifik marketingu ve stavebnictví a modulární výstavby. Praktická část obsahuje představení společnosti KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. a jejích produktových řad včetně analýzy současného stavu marketingové komunikace firmy. Dále jsou v práci prezentovány výsledky marketingového výzkumu a následná doporučení k firemní marketingové komunikaci. Bakalářská práce je uzavřena nákladovou a rizikovou analýzou navržených doporučení. |
cs |
dc.format |
85 s. (119 358 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
11917700 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
modulární výstavba
|
cs |
dc.subject |
architektura
|
cs |
dc.subject |
modul
|
cs |
dc.subject |
kontejner
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
modular construction
|
en |
dc.subject |
architecture
|
en |
dc.subject |
module
|
en |
dc.subject |
container
|
en |
dc.title |
Doporučení marketingové komunikace ke zvýšení prodeje modulů pro bytovou výstavbu firmy KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communications Recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. to Increase Sales of Modules for Private Housing Market |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hart, Martin |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to propose a set of marketing communications recommendations for KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. in order to increase sales of modules for private housing market. The Czech-based company is one of the major producers of modules for businesses internationally, however, usage of this contemporary building method specifically for housing purposes is not currently widely spread in the Czech Republic. Theoretical part of the thesis describes specifics of marketing communications, modular construction and marketing activities in building industry from academic point of view. The practical part follows with an overview of KOMA MODULAR CONSTRUCTION s.r.o. and its product lines including an analysis of the current state of marketing communications in the company. The results of conducted marketing research and consequent recommendations for marketing communications for the company are further presented. The thesis concludes with cost and risk analysis of suggested propositions. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22238
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account