dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Kaláb, Dalibor
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:11:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:11:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-09-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17235
|
|
dc.description.abstract |
Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout o tom, zda je nutné přistoupit ke změně stávající korporátní identity, případně jaké hlavní cíle stanovit pro tvorbu zcela nové korporátní identity. Součástí práce je nezbytný teoreticko-metodologický aparát zaměřující se především na postatu korporátního designu v kontextu korporátní identity. Praktická část práce je věnována zpracování strategické marketingové analýzy v prostředí konkrétní české orga-nizace. Práce obsahuje také projektovou část věnující se hodnocení úrovně korporátní iden-tity dané organizace metodou Balanced Scorecard. Tato práce je určena všem marketingovým manažerům, ředitelům anebo vlastníkům jej úspěšně získat a používat. |
cs |
dc.format |
96 s. (151 888 znaků b. mezer) |
cs |
dc.format.extent |
5058687 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Korporátní design
|
cs |
dc.subject |
jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
integrované marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
Balanced Scorecard
|
cs |
dc.subject |
Key words: corporate design
|
en |
dc.subject |
unified visual style
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
Balanced Scorecard
|
en |
dc.title |
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC) |
cs |
dc.title.alternative |
Corporate Identity Design (CID) as a Strategic Component of Integraded Marketing Communications (IMC) |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-10-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Why should you be interested in what impression your company or product makes? And how to reach the ability to make compact and unified impression in any situation and under any circumstances? Is it important at all or is this just another contraption of bored creatives from the marketing department? The aim of this work is to carry out a strategic marketing analysis and evaluation of the current level of communication by the method of Balanced Scorecard with the goal of making a decission if it is necessary to proceed to the change of the current corporate iden-tity, possibly what main aims to set for creating a totally new corporate identity. Part of the work is a necessary theoretical-methodological apparatus focusing above all on the essence of corporate design in context of corporate identity. The practical part of the work is devoted to the processing of a strategic marketing analysis in the environment of a particular Czech organization. The work contains also a project part dealing with eva-luation of the corporate identity level of the given organization by the method of Balanced Scorecard. This work is determined to marketing managers, directors or small and middle-size company owners who want to know the answer of if and how CID can help them and how to obtain it and use successfully. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
22895
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|