dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Blaščík, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T14:06:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T14:06:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17228
|
|
dc.description.abstract |
Moje bakalářská práce pojednává o významu veletrhů v porovnání s jinými formami prezentace. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmu veletrh, popisem obrazu českého veletržního průmyslu, členěním veletrhů a výstav, přípravou na veletrh, činností na veletrhu a hodnocením účasti firmy na veletrhu a také typy výstavních stánků či rozhovorem se zákazníkem na veletrhu. Praktická část je zaměřena na interpretaci výsledků dosažených dotazníkovým šetřením, orientovaným na význam veletrhů ve srovnání s jinými formami prezentace a konkrétně se zabývá tím, jak se k této tématice staví jednotlivé oslovené firmy. Cíl této práce spočívá v potvrzení teorie, že veletrh má jako prezentační prostředek u českých firem největší význam. |
cs |
dc.format |
72 s. ( 99 273 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2985447 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
veletrh
|
cs |
dc.subject |
firemní prezentace
|
cs |
dc.subject |
zákazníci
|
cs |
dc.subject |
výstavy
|
cs |
dc.subject |
příprava
|
cs |
dc.subject |
katalog
|
cs |
dc.subject |
účast
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
výrobky
|
cs |
dc.subject |
fair trade
|
en |
dc.subject |
company presentation
|
en |
dc.subject |
customers
|
en |
dc.subject |
exhibitions
|
en |
dc.subject |
preparation
|
en |
dc.subject |
catalogue
|
en |
dc.subject |
participation
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
products
|
en |
dc.title |
Bedeutung der Messen im Vergleich mit anderen Formen der Präsentation |
cs |
dc.title.alternative |
Significance of Tradefairs in Comparison to Other Types of Company |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gester, Helga Silke |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My bachelor thesis concentrates on significance of trade fairs in the comparison with other forms of presentation. The theoretical part deals with explanation of the term fair trade, characterization of delineation of the Czech fair trade industry, the division of fair trades and exhibitions, preparation of the fair trade, activities connected to fair trade, evaluation of the participation of a company at the fair trade and types of exhibition stands or interviews with customers at the fair trade. The practical part is concentrated on the interpretation of questionnaire survey results. The survey is oriented on the value of fair trades in the comparison to other types of presentation. It concentrates also on the attitude to the topic of addressed companies. The aim of the thesis is to approve the claim that fair trades are the most significant types of company presentation. |
en |
dc.description.department |
Ústav jazyků |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/99
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
19193
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
veletrhy
|
cs |
local.subject |
prezentace firmy
|
cs |
local.subject |
fairs
|
en |
local.subject |
company presentation
|
en |