dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Kadulová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:54:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:54:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17214
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část zahrnuje poznatky o hračce a hrách, které jsou uvedeny v odborné literatuře. Pozornost je zde věnována funkcím her, motivaci dítěte ke hře, klasifikaci her a jejím typům. Nejsou zde opomenuty ani různé teorie her podle významných světových pedagogů a psychologů. Pozornost je zde zaměřena na hračky a hry vhodné pro dítě v předškolním období. Součástí teoretické části jsou také doporučení týkající se toho, jak mohou rodiče pomocí her přispívat k pozitivnímu rozvoji svého dítěte. Předmětem empirické části je kvantitativně orientovaný výzkum zaměřený na rodiče dětí předškolního věku. Jeho cílem je analyzovat poznatky o tom, jak rodiče ovlivňují svým výběrem her a hraček rozvoj svého dítěte. Sběr dat probíhal metodou dotazníku. |
cs |
dc.format |
74 s. (18 343 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2004996 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
hra
|
cs |
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
teorie her
|
cs |
dc.subject |
motorické dovednosti
|
cs |
dc.subject |
vývoj dítěte předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
Game
|
en |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
theories of games
|
en |
dc.subject |
motor skills
|
en |
dc.subject |
evolution of a pre-school child
|
en |
dc.title |
Vliv her na vývoj dítěte předškolního věku z pohledu rodičů |
cs |
dc.title.alternative |
The influence of games on pre-school child's personality from the parent's perspective |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part includes information about toys and games that are initiated in literature. Attention is paid to the functions of games, the child's motivation to play games, classification of games and their types. Various theories of games according to the world's major pedagogues and psychologists are not omitted, too. The attention is paid to toys and games in preschool period of the child. It summarizes the information about parents' support through games, for positive personality and skills development of the child. The subject of the empirical part is quantitatively oriented research aimed at parents of preschool children. Its aim is to analyze the information of how parents affect their child's development by selection of games and toys. Data were collected by using a questionnaire. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19654
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
dětské hry
|
cs |
local.subject |
hračky
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
children's games
|
en |
local.subject |
toys
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |