dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Waldeckerová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:53:59Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:53:59Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17213
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem, konkrétně pak společností SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. V teoretické části se věnuje důležitým pojmům, které se společenskou odpovědností neodmyslitelně souvisejí, dále je popisována samotná společenská odpovědnost a její přínosy pro firmu. Poté, co je v analytické části popsán všeobecný profil firmy, je pozornost zaměřena na marketingové nástroje. SWOT analýzou jsou zhodnoceny silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení. Dále je znázorněna BCG matice, neodmyslitelnou součástí firmy je i její marketing a propagace. Následuje stěžejní část práce, a to rozbor aktivit v oblasti ekonomické, environmentální a sociální, tyto činnosti jsou prokázány dotazníkovým šetřením právě mezi ředitelem, zaměstnanci, i veřejností. V poslední části práce je firmě Climax navrženo a nabídnuto ucelené řešení společenské odpovědnosti s ohledem na bariéry a rizika, kterým může podnik při implementaci CSR čelit. |
cs |
dc.format |
103 s. 17 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2292505 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Společenská odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
management
|
cs |
dc.subject |
stakeholders
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
životní prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Climax
|
cs |
dc.subject |
Corporate social responsibility
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
stakeholders
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.subject |
environment
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
Climax
|
en |
dc.title |
Návrh konceptu CSR jako nového faktoru konkurenceschopnosti ve firmě Climax a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Concept of CSR as a new factor of competitiveness in company Climax |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on corporate social responsibility in companies, specifically SERVIS CLIMAX, a.s., Vsetín. Theoretical part explains what the corporate social responsibility is and everything around this. General profil and marketing tools of the company are described in the following analytical part. We applied SWOT analysis and BCG matrix. Also we analysed economical, enviromental and social sections by questionnaire survey with employees, head of the company and general public. The summit of this thesis is complete solution of corporate social responsibility with respect of risk barriers which could arise with implementation of CRS. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21352
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|