dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Krčmová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T23:11:50Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:31Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/1719
|
|
dc.description.abstract |
Jako cíl podniku není označeno jenom uspokojování potřeb společnosti, ale také dosažení zisku. Uspokojování potřeb zákazníků podniku znamená také to, že podnik musí čelit kon-kurenci. Pro zvyšování své konkurenceschopnosti musí mít určitou konkurenční strategii, ale také by měl disponovat určitou konkurenční výhodou oproti ostatním společnostem. Pro určení této výhody by podnik měl znát své silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti a na své slabé stránky se zaměřit a pokusit se je minimalizovat. Ve své bakalářské práci jsem se snažila analyzovat konkurenceschopnost společnosti SKD ve srovnání s konkurenčními firmami podnikajícími ve stejném oboru v rámci tržního podílu u jednotlivých zákazníků, ceny a termínu zhotovení zakázky. |
cs |
dc.format |
60s., 7 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4118012 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2011 |
|
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
makroprostředí podniku
|
cs |
dc.subject |
mikroprostředí podniku
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční výhoda
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
faktory konkurenceschopnosti
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
matice růstu-podílu
|
cs |
dc.subject |
matice atraktivity trhu
|
cs |
dc.subject |
globalizace
|
cs |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
macroenvironment of enterprise
|
en |
dc.subject |
microenvironment of enterprise
|
en |
dc.subject |
competitive strength
|
en |
dc.subject |
competitive concession
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.subject |
elements of competitive strength
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
array of increase and rate
|
en |
dc.subject |
array of market attraction
|
en |
dc.subject |
globalization
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti Strojírenského kovovýrobního družstva SKD Bojkovice |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of Engineering Metalproducing Syndicate SKD Bojkovice competitive strength |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2006-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
As the only target of company is not the company needs satisfying only, but also profit achievement. Customers' needs satisfying means facing to company competition. To have its competitive strategy is not the only thing, required for increasing the competitive stren-gth of the company, but it is much better to have some competitive concession against to other companies. For determining of its concession have the company to know its strong and weak sides, its threads and opportunities and to aim its weak sides with targeting to minimize them. My bachelor thesis efforts to made a competitive advantage analysis of syndicate SKD, in comparing to its competitive trading in the same business, in the mean-ing of market rate of the individual customers, price and the order completing deadline. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
4157
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|