dc.contributor.advisor |
Jašková, Vendula
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:45:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:45:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17196
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci ?Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu? se věnuji žákům s individuálním vzdělávacím plánem a jejich zařazení do běžné třídy základní školy. Ke spolupráci třídního učitele s rodinou i samotného žáka s třídou a spolužáky. V praktické části se věnuji kasuistikám dvou žáků prvního stupně základní školy. První je žákem páté třídy základní školy a má pedagogicko-psychologickou poradnou diagnostikované specifické poruchy učení dyslexii, dysortografii a dyskalkulii. Druhý je žák třetí třídy základní školy s diagnostikovaným mimořádným nadáním. V obou případech jde o žáky integrované do běžné třídy se speciálním individuálním plánem, který je zde také doložen. |
cs |
dc.format |
55 s. (88 960 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
393460 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
sociální aspekty
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
klima školy vztah rodič/škola
|
cs |
dc.subject |
; vztah pedagog/žák
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologická poradna
|
cs |
dc.subject |
nadání
|
cs |
dc.subject |
specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
vzdělání
|
cs |
dc.subject |
kasuistika
|
cs |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
social aspects
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
class climate
|
en |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
relationship between parents and school
|
en |
dc.subject |
relationship between teacher and pupil
|
en |
dc.subject |
educational counseling
|
en |
dc.subject |
talent
|
en |
dc.subject |
specific learning disabilities
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
casuistry
|
en |
dc.title |
Sociální aspekty v individuálním vzdělávacím plánu |
cs |
dc.title.alternative |
Social aspects in an individual educational plan |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mazánková, Libuše |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work "The social aspects in an individual education plan" is devoted to students with individual education plans and their inclusion in regular primary. The cooperation of the teacher and his family and himself a student of class and classmates. The practical part is dedicated casuistry two pupils of primary school. The first is a student of fifth-grade elementary school and the pedagogical-psychological advisory diagnosed specific learning disability dyslexia, dyscalculia and dysorthography. The second is a third grade student elementary school diagnosed with extraordinary talents. In both cases, as the pupils are integrated into regular classes with special individual plan, which is also evidenced |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
14524
|
|
dc.date.assigned |
2009-04-30 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
nadaní žáci
|
cs |
local.subject |
dyskalkulie
|
cs |
local.subject |
dyslektici
|
cs |
local.subject |
dysortografie
|
cs |
local.subject |
první stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
gifted pupils
|
en |
local.subject |
dyscalculia
|
en |
local.subject |
dyslexics
|
en |
local.subject |
dysorthography
|
en |
local.subject |
elementary school
|
en |