Implementace společenské odpovědnosti podniků do podmínek malých a středních podniků na Sri Lance
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Abeywickrema, Pavithra Bandu Dharshana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T07:19:31Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T07:19:31Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17159
|
|
dc.description.abstract |
V podnikatelských aktivitách firem vzrůstá důležitost řešení problematiky sociální odpovědnosti firem (CSR). Sociální odpovědností firem se tradičně vice zabývají velké firmy, zatím co v malých a středních firmách jí není věnováno tolik pozornosti. Vzhledem k tomu, že malé a střední podniky (MSP) tvoří více než 90 % podnikání ve světě - na Sri Lance přibližně 97 % všeho průmyslu - vzrůstá význam sociální a environmentální odpovědnosti v tomto sektoru. Cílem práce je objasnit specifické bariéry a identifikovat příležitosti pro implementaci sociální odpovědnosti firem (CSR) do managementu malých a středních podniků v podmínkách Sri Lanky. |
cs |
dc.format |
pg. 119 |
cs |
dc.format.extent |
2117231 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
MSP
|
cs |
dc.subject |
sociální odpovědnost firem
|
cs |
dc.subject |
patneři v podnikání
|
cs |
dc.subject |
efektivní management
|
cs |
dc.subject |
SMEs
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Stake Holders
|
en |
dc.subject |
Effective Management
|
en |
dc.title |
Implementace společenské odpovědnosti podniků do podmínek malých a středních podniků na Sri Lance |
cs |
dc.title.alternative |
Implementation of Corporate Social Responsibility in of Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2011-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Corporate Social Responsibility (CSR) has increased its importance in correlation to the increased intensity in business activities. CSR has traditionally incorporated into large companies and less attention has been put on the Small and Medium Sized Enterprises (SME's).However SME's make up over 90% of the worldwide business and account for approximately 97% of all industries in Sri Lanka, the growing significance of the SME's has led to an emphasis on their social and environmental impact. The study aims to outline specific barriers and opportunities to implement CSR in SME's with reference to effective management. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22658
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account