Implementace společenské odpovědnosti podniků do podmínek malých a středních podniků na Sri Lance

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace společenské odpovědnosti podniků do podmínek malých a středních podniků na Sri Lance

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Abeywickrema, Pavithra Bandu Dharshana
dc.date.accessioned 2012-03-10T07:19:31Z
dc.date.available 2012-03-10T07:19:31Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17159
dc.description.abstract V podnikatelských aktivitách firem vzrůstá důležitost řešení problematiky sociální odpovědnosti firem (CSR). Sociální odpovědností firem se tradičně vice zabývají velké firmy, zatím co v malých a středních firmách jí není věnováno tolik pozornosti. Vzhledem k tomu, že malé a střední podniky (MSP) tvoří více než 90 % podnikání ve světě - na Sri Lance přibližně 97 % všeho průmyslu - vzrůstá význam sociální a environmentální odpovědnosti v tomto sektoru. Cílem práce je objasnit specifické bariéry a identifikovat příležitosti pro implementaci sociální odpovědnosti firem (CSR) do managementu malých a středních podniků v podmínkách Sri Lanky. cs
dc.format pg. 119 cs
dc.format.extent 2117231 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject MSP cs
dc.subject sociální odpovědnost firem cs
dc.subject patneři v podnikání cs
dc.subject efektivní management cs
dc.subject SMEs en
dc.subject CSR en
dc.subject Stake Holders en
dc.subject Effective Management en
dc.title Implementace společenské odpovědnosti podniků do podmínek malých a středních podniků na Sri Lance cs
dc.title.alternative Implementation of Corporate Social Responsibility in of Small and Medium Sized Enterprises in Sri Lanka en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Corporate Social Responsibility (CSR) has increased its importance in correlation to the increased intensity in business activities. CSR has traditionally incorporated into large companies and less attention has been put on the Small and Medium Sized Enterprises (SME's).However SME's make up over 90% of the worldwide business and account for approximately 97% of all industries in Sri Lanka, the growing significance of the SME's has led to an emphasis on their social and environmental impact. The study aims to outline specific barriers and opportunities to implement CSR in SME's with reference to effective management. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22658
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
abeywickrema_2011_dp.pdfBlocked 2.019Mb PDF View/Open
abeywickrema_2011_vp.doc 46.5Kb Microsoft Word View/Open
abeywickrema_2011_op.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account