Školní klima pohledem žáků a pedagogů.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Školní klima pohledem žáků a pedagogů.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Andrysová, Pavla
dc.contributor.author Hromková, Tatiana
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:53:07Z
dc.date.available 2012-03-10T06:53:07Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17119
dc.description.abstract V diplomové práci se zabývám problematikou školního klimatu. Cílem práce je popis klimatu základní školy z pohledu žáků a pedagogů. V úvodu teoretické části se zabývám charakteristikou pojmů, které souvisí s klimatem školy a typologií klimatu. Následně charakterizuji osobnost pedagoga a žáka. Dále objasňuji faktory ovlivňující klima školy a vymezuji vztahy, které jej utvářejí. V praktické části se zabývám výzkumem a analýzou klimatu konkrétní školy. cs
dc.format 86 s. (94 278 znaků) cs
dc.format.extent 958827 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject osobnost pedagoga a žáka cs
dc.subject typy klimatu cs
dc.subject faktory klimatu školy cs
dc.subject vztahy v kli-matu školy cs
dc.subject vesnická škola cs
dc.subject school climate en
dc.subject teacher's and student's personality en
dc.subject type of climate en
dc.subject factors of school climate en
dc.subject relationships in school climate en
dc.subject country school en
dc.title Školní klima pohledem žáků a pedagogů. cs
dc.title.alternative School climate from students' and teachers' view. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated I deal with the problems of the school climate in this diploma work. The aim of this study is description of climate in basic school from student's and teacher's view. I engage in characterization of concepts that are connected with the school climate and in typology of climate in the introduction of the theoretical part of my thesis. The characterization of teacher's and student's personality follows. Next I explain the factors that influence the school climate and I define relationships that form it. I engage in research and analyse the climate at concrete school in the practical part. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19329
dc.date.assigned 2011-01-20
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hromková_2011_dp.pdf 936.3Kb PDF View/Open
hromková_2011_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
hromková_2011_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account