Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Suchomelová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:26:48Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:26:48Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17094
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosavadní poznatky v oblasti péče o zákazníky formou literární rešerše. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost Elektro Kroměříž, s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a rozeslala dotazníky současným zákazníkům zamě-řené na hodnocení spolupráce s firmou Elektro Kroměříž, s.r.o Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení. |
cs |
dc.format |
66 s. (11 416 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
11007859 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
firemní databáze
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
company database
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.title |
Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analyze of customer care in Elektro Kroměříž, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Roubalíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of my bachelor thesis is to evaluace the present situation of the customer care at the company Elektro Kroměříž, Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and by the gained knowledge to suggest a suitable solution for improvement. The theoretical part summarizes the current knowledge the care of consumers in the scientific literature. At first in the practical part I characterize Elektro Kroměříž, Ltd. and analyze the current methods of customer care and sent questionnaires focused on the evaluation of cooperation with the firm Elektro Kroměříž, Ltd. to current customers. Based on this knowledge, I have identified the main factors affecting customer services and proposed appropriate solutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/112
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22537
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
elektrotechnika
|
cs |
local.subject |
prodejny
|
cs |
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
electric engineering
|
en |
local.subject |
retail stores
|
en |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account