Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Suchomelová, Karolína
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:26:48Z
dc.date.available 2012-03-10T06:26:48Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17094
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace ve společnosti Elek-tro Kroměříž, s.r.o. v oblasti péče o zákazníky, nalezení předností a nedostatků a na základě těchto poznatků navrhnout vhodné řešení pro zlepšení péče. V teoretické části jsem shrnula dosavadní poznatky v oblasti péče o zákazníky formou literární rešerše. V praktické části jsem nejdříve charakterizovala společnost Elektro Kroměříž, s.r.o. a provedla analýzu současných způsobů péče o zákazníky a rozeslala dotazníky současným zákazníkům zamě-řené na hodnocení spolupráce s firmou Elektro Kroměříž, s.r.o Na základě takto získaných poznatků jsem identifikovala hlavní faktory, které ovlivňují péči o zákazníky a navrhla vhodné řešení. cs
dc.format 66 s. (11 416 znaků) cs
dc.format.extent 11007859 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject firemní databáze cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject CRM en
dc.subject customer care en
dc.subject company database en
dc.subject customer en
dc.title Analýza péče o zákazníky ve firmě Elektro Kroměříž, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analyze of customer care in Elektro Kroměříž, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Roubalíková, Jana
dc.date.accepted 2011-06-08
dc.description.abstract-translated The main aim of my bachelor thesis is to evaluace the present situation of the customer care at the company Elektro Kroměříž, Ltd. as well as to find perfection and imperfection in this field and by the gained knowledge to suggest a suitable solution for improvement. The theoretical part summarizes the current knowledge the care of consumers in the scientific literature. At first in the practical part I characterize Elektro Kroměříž, Ltd. and analyze the current methods of customer care and sent questionnaires focused on the evaluation of cooperation with the firm Elektro Kroměříž, Ltd. to current customers. Based on this knowledge, I have identified the main factors affecting customer services and proposed appropriate solutions. en
dc.description.department Ústav ekonomie cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/112 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22537
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade C
local.subject elektrotechnika cs
local.subject prodejny cs
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject electric engineering en
local.subject retail stores en
local.subject customers satisfaction en


Files in this item

Files Size Format View
suchomelová_2011_bp.pdfBlocked 10.49Mb PDF View/Open
suchomelová_2011_vp.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open
suchomelová_2011_op.doc 71.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account