Analýza pro zlepšení pozice na trhu firmy KASSEX, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza pro zlepšení pozice na trhu firmy KASSEX, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jordán, Vilém
dc.contributor.author Páleníková, Iveta
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:24:14Z
dc.date.available 2012-03-10T06:24:14Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17090
dc.description.abstract Cílem BP bylo vyhledat nové obchodní příležitosti firmě KASSEX, s.r.o. a snažit se realizovat nové obchodní zakázky. V teoretické části je pozornost věnována charakterizaci trhu a jeho segmentaci, mezinárodnímu výzkumu a metodám získávání nových zákazníků. V praktické části byl vypracován dotazník, na jehož základě byla vyhodnocena situace a doporučen firmě KASSEX, s.r.o. možný návrh na zlepšení postavení firmy na trhu. Dále byla pozornost zaměřena na průzkum potenciálních zákazníků a na analýzu Strategické průmyslové zóny v Holešově, vzhledem k blízkosti těchto firem a která je nyní ve Zlínském kraji velmi diskutovaná. Snahou je zjistit, jaké firmy zde budou sídlit a navázat tak nové obchodní příležitosti. cs
dc.format 67 cs
dc.format.extent 529652 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject zakázka cs
dc.subject obchodní příležitost cs
dc.subject analýza trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject návrh cs
dc.subject consumer en
dc.subject order en
dc.subject business occasion en
dc.subject market analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject proposal en
dc.title Analýza pro zlepšení pozice na trhu firmy KASSEX, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis to improve the market position of company KASSEX, s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The goal of this bachelor thesis is to search for new business opportunities for Kassex Company, Ltd. and try to implement new business contracts. The theoretical part deals with a characterization of market and its segmentation, international research and methods of acquiring new customers. In practical part of the thesis was a questionnaire made and evaluated. Based on collected information were suggested ideas for improvement of market position. Afterwards the thesis focuses on the exploration of potential customers and analysis of Strategic industrial zone in Holešov, considering proximity of these companies It was found out which companies will be resided here and were proposed new business oportunities for them. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21258
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
páleníková_2011_bp.pdf 517.2Kb PDF View/Open
páleníková_2011_vp.pdf 602.2Kb PDF View/Open
páleníková_2011_op.pdf 823.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account