Analýza pro zlepšení pozice na trhu firmy KASSEX, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jordán, Vilém
|
|
dc.contributor.author |
Páleníková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:24:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:24:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17090
|
|
dc.description.abstract |
Cílem BP bylo vyhledat nové obchodní příležitosti firmě KASSEX, s.r.o. a snažit se realizovat nové obchodní zakázky. V teoretické části je pozornost věnována charakterizaci trhu a jeho segmentaci, mezinárodnímu výzkumu a metodám získávání nových zákazníků. V praktické části byl vypracován dotazník, na jehož základě byla vyhodnocena situace a doporučen firmě KASSEX, s.r.o. možný návrh na zlepšení postavení firmy na trhu. Dále byla pozornost zaměřena na průzkum potenciálních zákazníků a na analýzu Strategické průmyslové zóny v Holešově, vzhledem k blízkosti těchto firem a která je nyní ve Zlínském kraji velmi diskutovaná. Snahou je zjistit, jaké firmy zde budou sídlit a navázat tak nové obchodní příležitosti. |
cs |
dc.format |
67 |
cs |
dc.format.extent |
529652 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
zakázka
|
cs |
dc.subject |
obchodní příležitost
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
návrh
|
cs |
dc.subject |
consumer
|
en |
dc.subject |
order
|
en |
dc.subject |
business occasion
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
proposal
|
en |
dc.title |
Analýza pro zlepšení pozice na trhu firmy KASSEX, s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis to improve the market position of company KASSEX, s.r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to search for new business opportunities for Kassex Company, Ltd. and try to implement new business contracts. The theoretical part deals with a characterization of market and its segmentation, international research and methods of acquiring new customers. In practical part of the thesis was a questionnaire made and evaluated. Based on collected information were suggested ideas for improvement of market position. Afterwards the thesis focuses on the exploration of potential customers and analysis of Strategic industrial zone in Holešov, considering proximity of these companies It was found out which companies will be resided here and were proposed new business oportunities for them. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21258
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account