dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Smetanová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:12:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:12:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17067
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na multikulturní výchovu jako průřezové téma, jenž je zařazené ve školním vzdělávacím programu základní školy. V teoretické části je načrtnuta problematika života v multikulturní společnosti jako takové. Dále jsou zde charakterizovány nejčastější pojmy související s tématem. Posléze je zde popsána multikulturní výchova a její přínos v rámci zařazení do základního vzdělávání. Praktická část je věnována výzkumu u žáků 9. tříd základní školy, zda existuje zpětná vazba související se školním vzdělávacím programem dané školy a jejími žáky, kteří vyučovacím procesem průřezového tématu multikulturní výchovy prošli. Jedná se tedy o zjištění, zda se na škole multikulturní výchova vyučuje, jak tito žáci toto téma vnímají a jaký je vztah těchto žáků ke spolužákům cizincům |
cs |
dc.format |
71 s. |
cs |
dc.format.extent |
1763482 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
multikulturní společnost
|
cs |
dc.subject |
multikulturní výchova
|
cs |
dc.subject |
rámcový vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
školní vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
the multicultural society
|
en |
dc.subject |
the multicultural education
|
en |
dc.subject |
the general curriculum
|
en |
dc.subject |
the school curriculum
|
en |
dc.title |
Příprava žáků základních škol na život v multikulturní společnosti |
cs |
dc.title.alternative |
The preparation of primary school pupils for a life in a multicultural society |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurtíková, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2011-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the multicultural education as a cross theme, included in the school curriculum of the primary school. In the theoretical part there are outlined the problems of living in the multicultural society as a whole. Further there are characterized the most common terms related to the topic. Finally, there is described the multicultural education and its contribution to the primary education. The practical part is dedicated to research at the ninth grade pupils of the primary school, whether there is any feedback related to the school curriculum and its pupils who have passed through the educational process of the cross multicultural theme. It is therefore to determine whether the school teaches the multicultural education, how the pupils perceive this theme and what the relation of these pupils to foreign classmates is. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19768
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
A |
|