Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Gregorová, Nikol
dc.date.accessioned 2012-03-10T06:11:48Z
dc.date.available 2012-03-10T06:11:48Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17066
dc.description.abstract Cílem diplomové práce ?Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s.r.o.? je zpracovat analýzu současné situace společnosti na trhu a poté na těchto informacích postavit projekt pro vybudování nové výrobní haly na výrobu elektrických kabelů a vodičů. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části jsem se zaměřila na strategický marketing, ale především na strategie růstu a rozvoje. Jsou zpracovány i analýzy konkurence jako je např. SWOT analýza. A v neposlední řadě marketingový vý-zkum. V praktické části jsou zpracovány SWOT analýzy nejen této společnosti, ale také její konkurence. Poté jsou v diplomové práci analyzovány informace z dotazníkového šetření. Které jsou hlavním podkladem pro zpracování projektu nové výrobní haly. cs
dc.format 102 s. - Přílohy 14 s. cs
dc.format.extent 3083643 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject strategický marketing cs
dc.subject SWOT analýzy cs
dc.subject Porterův 5-faktorový model cs
dc.subject strategie růstu a rozvoje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject strategic marketing en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's 5-factor model en
dc.subject growth strategy and development en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt dalšího rozvoje společnosti Cabital s.r.o. cs
dc.title.alternative The project company's further development Cabital Ltd. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Taraba, Pavel
dc.date.accepted 2011-05-31
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis "project for further development of Cabital s.r.o. is an analysis of the current situation of the market and then that information to build a project to build a new production hall for the production of electric cables and wires. The thesis is divided into theoretical and practical. In the first part, I focused on strategic marketing, but also on stra-tegies for growth and development. They are processed and competitor analysis such as SWOT analysis. And last but not Rede marketing research. The practical part of the SWOT analysis, not only the company but also its competitors. Then the thesis analyzed the in-formation from the survey. Which is the main basis for the preparation of the project a new production hall. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21421
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
gregorová_2011_dp.pdf 2.940Mb PDF View/Open
gregorová_2011_vp.doc 71Kb Microsoft Word View/Open
gregorová_2011_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account