dc.contributor.advisor |
Slivka, Ondrej
|
|
dc.contributor.author |
Polášek, Vladan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T06:01:12Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T06:01:12Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17054
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o psychologickém působení barev na člověka a využití tohoto faktu v audiovizuální tvorbě. V úvodu této práce se věnuji barevnému spektru, barevným charak-teristikám, vzájemnému působení barev. Poté navazují kapitoly se zaměřením na barevné vnímání a jeho poruchy. A v závěru práce se věnuji užití barev v audiovizuální tvorbě. Ba-revné konstrukci scény, vnitro-záběrové práci s barvou rekvizit a kostýmů, budování per-spektivy pomocí barev a celkové post-produkční barevné stylizaci záběrů. |
cs |
dc.format |
48 s. (43 329 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3675863 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Barva
|
cs |
dc.subject |
psychologie barev
|
cs |
dc.subject |
význam barev
|
cs |
dc.subject |
barevné řešení prostoru
|
cs |
dc.subject |
barevná konstrukce záběru
|
cs |
dc.subject |
Color
|
en |
dc.subject |
color psychology
|
en |
dc.subject |
the importance of color
|
en |
dc.subject |
color space planning
|
en |
dc.subject |
color frame construction
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Psychologické působení barev a jeho využití v AV tvorbě 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera |
cs |
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Psychological Impact of Color and Its Use in Audiovisual Arts 2. Practical Part: Live-action Film - Photography |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďuriš, Ján |
|
dc.date.accepted |
2011-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with the psychological effects of colors on humans and using this fact in audiovisual production. At the beginning of this work is devoted to color spectrum, color characteristics, the interaction of colors. Then follow chapters focus on color perception and its disorders. And at the end of the work I using color in audiovisual production. Color scene construction, interior, gripping work with the color of props and costumes, with color development prospects and the overall post-production shots of color styling. |
en |
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/183
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
18931
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-31 |
|
utb.result.grade |
B |
|