Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kacr, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Krejčí, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T05:08:10Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T05:08:10Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17017
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let). |
cs |
dc.format |
99 s. |
cs |
dc.format.extent |
2256359 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing sluţeb
|
cs |
dc.subject |
příspěvková organizace
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
vize
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
allowance organization
|
en |
dc.subject |
the SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
vision
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Frydrych, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term. The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations. The practical part focuses on the characteristics of governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture and the analysis of their existing marketing activities, resul-ting in a SWOT analysis. The project sets out vision for the development of marketing strategy funded organizations in the medium term (3-5 years). |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21897
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account