Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kacr, Josef
dc.contributor.author Krejčí, Žaneta
dc.date.accessioned 2012-03-10T05:08:10Z
dc.date.available 2012-03-10T05:08:10Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/17017
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je vytvořit marketingovou strategii příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury na střednědobé období. První část diplomové práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingové strategie, marketingu sluţeb, marketingu neziskového sektoru a obecnou charakteristiku příspěvko-vých organizací. Praktická část je zaměřena na charakteristiku jednotlivých příspěvkových organizací Zlín-ského kraje v oblasti kultury a na analýzu jejich stávajících marketingových činností, je-jímţ výsledkem je SWOT analýza. Projektová část formuluje vize rozvoje marketingové strategie příspěvkových organizací na střednědobé období (3 ? 5 let). cs
dc.format 99 s. cs
dc.format.extent 2256359 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketing sluţeb cs
dc.subject příspěvková organizace cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject vize cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing of services en
dc.subject allowance organization en
dc.subject the SWOT analysis en
dc.subject vision en
dc.title Marketingová strategie příspěvkových organizací Zlínského kraje v oblasti kultury cs
dc.title.alternative Marketing strategy allowance organization of the Zlín region in the area of culture en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Frydrych, Oldřich
dc.date.accepted 2011-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to develop marketing strategy governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture in the medium term. The first part of this thesis includes theoretical knowledge of marketing strategy, marketing services, marketing, non-profit sector and the general characteristics of governmental or-ganizations. The practical part focuses on the characteristics of governmental organizations of the Zlín Region in the field of culture and the analysis of their existing marketing activities, resul-ting in a SWOT analysis. The project sets out vision for the development of marketing strategy funded organizations in the medium term (3-5 years). en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21897
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
krejčí_2011_dp.pdf 2.151Mb PDF View/Open
krejčí_2011_vp.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open
krejčí_2011_op.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account