Projekt rozšíření služeb kadeřnictví Profihair
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Šubrtová, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T05:07:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T05:07:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17016
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je projekt rozšíření stávajících služeb kadeřnictví Profihair za účelem zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení stávajících a popřípadě získání nových zákazníků. V teoretické části jsou vymezeny poznatky z oblasti marketingu služeb, nástrojů marketingového mixu služeb, nástrojů posuzování konkurenceschopnosti a z oblasti vztahového marketingu. V praktické části je charakterizováno kadeřnictví Profihair, ná-sledně je analyzován jeho marketingový mix, provedeny analýzy vnitřního a vnějšího pro-středí firmy a dotazníkové šetření mezi zákazníky. Díky těmto analýzám byl následně vy-tvořen projekt vedoucí k zavedení nových služeb do portfolia kadeřnictví. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
4480061 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
marketing of services mix
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
the questionnnaire survey
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření služeb kadeřnictví Profihair |
cs |
dc.title.alternative |
Project of expansion services of the Profihair hairdresser's |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pecher, Josef |
|
dc.date.accepted |
2011-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this diploma thesis is project improvement of the Profihair hairdresser's offer for purpose increase of current customer's satisfaction and obtain new customers. In the theoretical part are defined knowledge of marketing services area, instruments of mar-keting services mix, competitiveness assessment instruments and knowledge of correlation marketing. In the practical part is characterized the Profihair hairdresser's, subsequently is analyzed the marketing services mix and carried out the analysis of the internal and exter-nal company enviroment and the questionnaire survey between from among customers. Thanks to these analyses a project has been created consecutively, which resulted in appli-cation of services into the portfolio of the hairdresser's. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21316
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account