Význam hry a hračky v životě předškolního dítěte
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hladišová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T05:01:15Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T05:01:15Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/17005
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá volnou hrou a hračkou v předškolním věku v prostředí mateřské školy a v prostředí domova. V teoretické části je uvedena charakteristika předškolního věku, na níž navazují pro čtenáře stěžejní kapitoly - hra a hračka. Praktická část se snaží porozumět volné hře u dětí z úplných a neúplných rodin navštěvující mateřskou školu. Cí-lem praktické části je zjistit, jakou roli hrají hry a hračky v životě předškolních dětí, žijících v těchto rodinách. |
cs |
dc.format |
76 s. |
cs |
dc.format.extent |
2136653 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hra
|
cs |
dc.subject |
hračka
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
Playing
|
en |
dc.subject |
toy
|
en |
dc.subject |
pre-school age
|
en |
dc.subject |
nursery school
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.title |
Význam hry a hračky v životě předškolního dítěte |
cs |
dc.title.alternative |
The importance of games and toys in the preschool child's life |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zajitzová, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the free play and preschool toys in the nursery school environment and home environment. The theoretical part is listed characteristics of preschool age, it followed a pivotal chapter for the reader - and the toy game. The practical part is trying to understand the free play of children from two-parent and single-parent families attending nursery school. Whose - edge practical part to determine what role playing games and toys in the lives of preschool children living in these families. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19241
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
hračky
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
local.subject |
toys
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account