Marketingový plán pro Fatra, a.s. zaměřený na BO PET fólie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro Fatra, a.s. zaměřený na BO PET fólie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Krahulová, Hana
dc.contributor.author Dujíček, Ladislav
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:56:56Z
dc.date.available 2012-03-10T04:56:56Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16995
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je marketingový plán pro BO PET folie. Bakalářská práce je zpracována v prostředí firmy Fatra, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí ? na teoretickou a praktickou. V teoretické části se vysvětluje teorie tvorby marketingového plánu a jednotlivých částí marketingového mixu. Praktická část se zabývá jednotlivými kroky marketingového plánu uvedených do praxe, zpracováváním situačních analýz a vyčíslením nákladů na marketingový plán. cs
dc.format 68 s. cs
dc.format.extent 3278104 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject VEMP cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject situational analysis en
dc.subject VEMP en
dc.subject target group en
dc.subject budget en
dc.title Marketingový plán pro Fatra, a.s. zaměřený na BO PET fólie cs
dc.title.alternative Marketing Plan for Fatra stock company oriented on BO PET films en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2011-05-23
dc.description.abstract-translated Subject of this thesis a marketing plan for the sale colors films. Bachelor thesis is processing in Fatra company, and work is dividend into two parts ? theoretical and practical. The theoretical part explains the theory of creating a marketing plan and the individual parts marketing mix. The practical part concerned with each step marketing plan put into practise processing of situational analysis and quantification of the cosi of marketing plan. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21237
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
dujíček_2011_bp.pdf 3.126Mb PDF View/Open
dujíček_2011_vp.pdf 689.1Kb PDF View/Open
dujíček_2011_op.pdf 802.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account