dc.contributor.advisor |
Marášková, Ivana
|
|
dc.contributor.author |
Fialová, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:55:14Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:55:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16992
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci ?Další vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách? se snažím zjistit současný přístup učitelů ekonomických předmětů na středních školách k dalšímu vzdělávání. Práce je koncipována do dvou částí, části teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje obecné poznatky o pojmu učitel, dalším vzděláváni učitelů, V praktické části je zhodnocen dotazník, který se týká vybraných otázek z oblasti dalšího vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách. Na základě vyhodnocení jsem vypracovala doporučení. |
cs |
dc.format |
57 |
cs |
dc.format.extent |
1906091 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
další vzdělávání učitelů
|
cs |
dc.subject |
ekonomické předměty
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
teacher education
|
en |
dc.subject |
economic subjects
|
en |
dc.subject |
secondary school
|
en |
dc.title |
Další vzdělávání učitelů ekonomických předmětů na středních školách |
cs |
dc.title.alternative |
In-service education of teachers of economic subjects at secondary schools |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work "In-service education of teachers of economic subjects in secondary schools " the current approach of trying to find teachers of economy subjects at secondary schools, labeling requirements, controls to further education. The work is divided into two parts, the theoretical and practical. The theoretical part contains general information about the concept of a teacher, teacher training, The practical part is evaluated questionnaire, which covers selected issues in the further education of teachers of business subjects in secondary schools. Based on the review, I made recommendations. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
18948
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
další vzdělávání
|
cs |
local.subject |
středoškolští učitelé
|
cs |
local.subject |
ekonomie
|
cs |
local.subject |
continuing education
|
en |
local.subject |
secondary school teachers
|
en |
local.subject |
economics
|
en |