Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Nečasová, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:50:20Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:50:20Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16984
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na cílovou skupinu matek s dětmi ve věku od narození do tří let. Hlavním cílem práce je nastavení optimálního komunikačního mixu pro tuto cílovou skupinu. V teoretické části se práce zabývá definováním cílové skupiny, zpracováním re-šerše literatury pojednávající o jednotlivých nástrojích komunikačního mixu a formulací silných a slabých stránek jednotlivých nástrojů směrem k vybrané cílové skupině. V praktické části zpracovává analýzu současného stavu komunikačních aktivit jednotlivých společností včetně praktických příkladů a formou průzkumné sondy zjišťuje postoje k jed-notlivým nástrojům komunikačního mixu u cílové skupiny. Na základě výsledků průzkum-né sondy a teoretických poznatků zpracovává v praktické části návrh komunikační strategie pro produkt určený dětem do tří let. |
cs |
dc.format |
78 s. |
cs |
dc.format.extent |
3323543 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
matka
|
cs |
dc.subject |
dítě ve věku od narození do tří let
|
cs |
dc.subject |
porodnost
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
mother
|
en |
dc.subject |
child from birth till the age of three
|
en |
dc.subject |
natality
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.subject |
sales promotions
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Komunikační mix pro cílovou skupinu matky s dětmi do 3 let |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Mix for Target Group Mothers with Children until 3 Years Old |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor?s thesis focuses on the target group mothers with children from birth till three years of age. The aim of the thesis is to optimize communication mix for this target group. The theoretical section contains the definition of target group, describes the instruments of communication mix and defines the strengths and weaknesses of these instruments. The practical section presents the analysis of contemporary communication activities of several companies and includes specific examples. The research in the practical section determines the attitude of the target group towards various instruments of communication mix. The research and the theoretical knowledge result in the project of optimum communication strategy for products for children up to three years of age. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18709
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account