Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Marečková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:31:36Z
dc.date.available 2012-03-10T04:31:36Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16967
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření efektivní komunikační strategie nestátní neziskové organizace Asociace TRIGON. V teoretické části je definován základ problematiky neziskového sektoru, strategického plánování a možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Praktická část je zaměřena na cílenou analýzu současných komunikačních prostředků Asociace TRIGON, zdůraznění hlavních problémů a důsledků celkové komunikační koncepce organizace. V projektové části je účelně navržena inovace komunikační strategie Asociace TRIGON prostřednictvím marketingového plánu projektu Vytvoření sociálního podniku Mléčný bar NAPROTI. cs
dc.format 93 s. cs
dc.format.extent 1252490 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject nestátní nezisková organizace cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject strategické plánování cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject fundraising cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject sociální podnikání cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject non-profit organisation en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject strategic planning en
dc.subject marketing of non-profit organisations en
dc.subject fundraising en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication strategy en
dc.subject social business en
dc.subject marketing plan en
dc.title Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON cs
dc.title.alternative Communication Strategy of Non-profit Organisation TRIGON Association en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to create an effective communication strategy of non-profit organisation TRIGON Association. There is defined a base of issues in non-profit sector, strategic planning and possibilities of using various communication tools, in its theoretical part. The practical part is focused on targeted analysis of the current communication TRIGON Association. Moreover, it highlights main issues and effects of whole communication concept of the organisation. Finally, in the project part, there is purposely designed innovation of communication strategy of TRIGON Association through marketing plan of project Establishment of social company Mléčný bar NAPROTI (Milk Bar ABREAST). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18439
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
marečková_2011_dp.pdf 1.194Mb PDF View/Open
marečková_2011_vp.doc 124.5Kb Microsoft Word View/Open
marečková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account