dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Marečková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:31:36Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:31:36Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16967
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření efektivní komunikační strategie nestátní neziskové organizace Asociace TRIGON. V teoretické části je definován základ problematiky neziskového sektoru, strategického plánování a možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů. Praktická část je zaměřena na cílenou analýzu současných komunikačních prostředků Asociace TRIGON, zdůraznění hlavních problémů a důsledků celkové komunikační koncepce organizace. V projektové části je účelně navržena inovace komunikační strategie Asociace TRIGON prostřednictvím marketingového plánu projektu Vytvoření sociálního podniku Mléčný bar NAPROTI. |
cs |
dc.format |
93 s. |
cs |
dc.format.extent |
1252490 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nestátní nezisková organizace
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
strategické plánování
|
cs |
dc.subject |
marketing neziskových organizací
|
cs |
dc.subject |
fundraising
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
sociální podnikání
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
non-profit organisation
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
strategic planning
|
en |
dc.subject |
marketing of non-profit organisations
|
en |
dc.subject |
fundraising
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
social business
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie neziskové organizace Asociace TRIGON |
cs |
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Non-profit Organisation TRIGON Association |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zavřelová, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to create an effective communication strategy of non-profit organisation TRIGON Association. There is defined a base of issues in non-profit sector, strategic planning and possibilities of using various communication tools, in its theoretical part. The practical part is focused on targeted analysis of the current communication TRIGON Association. Moreover, it highlights main issues and effects of whole communication concept of the organisation. Finally, in the project part, there is purposely designed innovation of communication strategy of TRIGON Association through marketing plan of project Establishment of social company Mléčný bar NAPROTI (Milk Bar ABREAST). |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18439
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|