dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Zvolský, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:27:37Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:27:37Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16961
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou tvorby nových webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec. V teoretické části jsou shrnuta specifika internetu jako komunikačního média. Je zde uvedena i typologie jeho uživatelů a informace o tom, jak se sdružují do on-line komunit. Následuje souhrn nástrojů, které mohou sloužit právě jako podpora života komunity a jejího vztahu ke značce. V praktické části je webová stránka zhodnocena z obsahového hlediska vhodnosti pro cílovou skupinu, je podrobena uživatelskému testu, jsou zde zhodnoceny i statistiky návštěvnosti webu. Následuje i kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Zde získané poznatky se promítají do projektové části, která obsahuje návrh nových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec. |
cs |
dc.format |
119 |
cs |
dc.format.extent |
3697466 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunita
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetové stránky
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
typologie uživatelů
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
fotbalový klub
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Slovan
|
cs |
dc.subject |
Liberec
|
cs |
dc.subject |
community
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
user typology
|
en |
dc.subject |
football club
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
Slovan
|
en |
dc.subject |
Liberec
|
en |
dc.title |
Optimalizace webových stránek fotbalového klubu FC Slovan Liberec jako komunikačního nástroje |
cs |
dc.title.alternative |
Football Club FC Slovan Liberec Webpage Communication Optimalization |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2011-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with creating of a new webpage of a football club FC Slovan Liberec. In the theoretical part, there is a specification of internet as a communication medium. It also contains typology of its user and information on community building. There is also a summary of various community building tools which can be used in brand building, as well. In the practical part, there is an analysis of the webpage and its suitability for target group. Furthermore there are user test results and statistic analysis results. The part includes quantitative research in the form of a questionnaire, as well. Collected pieces of information are reflected in the project part, which consists of a project of a new FC Slovan Liberec webpage. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
en |
dc.identifier.stag |
18438
|
|
dc.date.assigned |
2010-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|