dc.contributor.advisor |
Elšík, Přemek
|
|
dc.contributor.author |
Snášelová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:20:39Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:20:39Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16950
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže "Stavba roku Zlínského kraje", kterou vyhlašují Krajská stavební společnost při Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR, Česká komora architektů, Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě společně se Zlínským krajem, pod záštitou hejtmana Zlínského kraje. Organizátorem soutěže, včetně slavnostního vyhlášení výsledků, je společnost, v níž jsem zaměstnancem.V závěru práce jsem vypracovala doporučení pro další ročníky soutěže. |
cs |
dc.format |
60 s. (84 293 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3299610 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
integrovaný event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
organizace
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
integrated event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
organization
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.title |
Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje" |
cs |
dc.title.alternative |
The Project of realization of the Competition "The Construction of the year of Zlins Region" |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šedová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2011-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix. The practical part focuses on planning and execution of the competition. The Construction of the year in the Zlín Region, held by the Regional Building Society (member of the Association of Building Entrepreneurs of the Czech Republic), the Czech Chamber of Architects, the Czech Chamber of Authorised Engineers and Technicians in Construction, and the Zlín regional authorities, under the auspices of the Governor of the Zlín Region. This project, as well as the award ceremony, is organized by company that I work for. In the conclusion, recommendations for next years of the competition are proposed. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21132
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|