Analýza zákazníků firmy XY

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků firmy XY

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhánová, Jana
dc.contributor.author Běhalová, Petra
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:19:55Z
dc.date.available 2012-03-10T04:19:55Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16949
dc.description.abstract Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků firmy XY. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila a prostudovala literaturu, která souvisí s danou problematikou tématu. Obsahem praktické části je charakteristika firmy, průzkum spokojenosti zákazníků elektronického obchodu a nákupní chování zákazníků elektronického obchodu, který provedu technikou internetového dotazníkového šetření. Na základě výsledků zjistím, jak zákazníci přistupují k nákupu přes internet, jak se rozhodují a vnímají elektronický server. Dále vytvořím návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků elektronického obchodu. cs
dc.format 70 s. (82 029 znaků) cs
dc.format.extent 3265281 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject internetový výzkum cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject analýza cs
dc.subject internet en
dc.subject internet marketing en
dc.subject online research en
dc.subject e-shop en
dc.subject shopping behaviour en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject analysis en
dc.title Analýza zákazníků firmy XY cs
dc.title.alternative Analysis of customers of the company XY en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated Theme of my bachelor's thesis is work on analysis of customers of company XY. Bachelor's thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I have focused on study of literature which is related to the issue theme. The content of the practical part is characteristics of the company, customers? satisfaction survey of e-shop and shopping behaviour of customers of e-shop which I am going to do by technique of internet survey research. Based on the results I am going to find out how to approach customers to buy over the internet, how to make decisions and perceive the electronic server. Then I am going to create a proposal to improve customer satisfaction by e-shop en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21232
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
běhalová_2011_bp.pdf 3.114Mb PDF View/Open
běhalová_2011_vp.pdf 625.7Kb PDF View/Open
běhalová_2011_op.pdf 953.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account