Analýza zákazníků firmy XY
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Běhalová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:19:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:19:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16949
|
|
dc.description.abstract |
Téma mé bakalářské práce je analýza zákazníků firmy XY. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila a prostudovala literaturu, která souvisí s danou problematikou tématu. Obsahem praktické části je charakteristika firmy, průzkum spokojenosti zákazníků elektronického obchodu a nákupní chování zákazníků elektronického obchodu, který provedu technikou internetového dotazníkového šetření. Na základě výsledků zjistím, jak zákazníci přistupují k nákupu přes internet, jak se rozhodují a vnímají elektronický server. Dále vytvořím návrh ke zlepšení spokojenosti zákazníků elektronického obchodu. |
cs |
dc.format |
70 s. (82 029 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3265281 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
online research
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
shopping behaviour
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků firmy XY |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of customers of the company XY |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vránová, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theme of my bachelor's thesis is work on analysis of customers of company XY. Bachelor's thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part I have focused on study of literature which is related to the issue theme. The content of the practical part is characteristics of the company, customers? satisfaction survey of e-shop and shopping behaviour of customers of e-shop which I am going to do by technique of internet survey research. Based on the results I am going to find out how to approach customers to buy over the internet, how to make decisions and perceive the electronic server. Then I am going to create a proposal to improve customer satisfaction by e-shop |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21232
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account