Projekt firemního vzdělávaní ve Vietnamu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Tran, Dinh Thanh
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T04:11:21Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T04:11:21Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16934
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce navrhuje projekt vzdělávací model společnosti ve Vietnamu, základy na trhu a SWOT analýza vzdělávacích potřeb a požadavků trhu ve Vietnamu, důležité aspekty této práce se zaměřuje na spolupráci mezi školami a průmyslem na vytvoření sítě relevantních subjektů vzdělávání a využívání sítí pro generování zisku prostřednictvím služby nabíjezící. V teoretické části se snažím poskytnout základní pozadí na školství stra-tegii spolupráce a vytváření sítí. Pak jsem prováděl různé analýzy na trhu, a mapování sce-náře modelu společnosti dohromady s provozními náklady, analýza rizik. |
cs |
dc.format |
73 |
cs |
dc.format.extent |
1804411 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
Vietnam školství
|
cs |
dc.subject |
síť
|
cs |
dc.subject |
spolupracují
|
cs |
dc.subject |
Education
|
en |
dc.subject |
Vietnam education
|
en |
dc.subject |
network
|
en |
dc.subject |
cooperate
|
en |
dc.title |
Projekt firemního vzdělávaní ve Vietnamu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Company's Education in Vietnam |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Muchová, Simona |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis proposes the project of model company education in Vietnam, base on Market and SWOT analysis of Vietnam education market needs and demands. The impor-tant aspects of this thesis is focusing on the cooperation between education and industry to create network of relevant entities of education, and exploiting the networking to generate profit through services offer. In the theoretical part, I try to give basic background on edu-cation cooperation strategy and networking. Then I conduct various analyses for market, and mapping scenario for model of company altogether with operating cost, risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22664
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account