Projekt firemního vzdělávaní ve Vietnamu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt firemního vzdělávaní ve Vietnamu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Tran, Dinh Thanh
dc.date.accessioned 2012-03-10T04:11:21Z
dc.date.available 2012-03-10T04:11:21Z
dc.date.issued 2011-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16934
dc.description.abstract Tato diplomová práce navrhuje projekt vzdělávací model společnosti ve Vietnamu, základy na trhu a SWOT analýza vzdělávacích potřeb a požadavků trhu ve Vietnamu, důležité aspekty této práce se zaměřuje na spolupráci mezi školami a průmyslem na vytvoření sítě relevantních subjektů vzdělávání a využívání sítí pro generování zisku prostřednictvím služby nabíjezící. V teoretické části se snažím poskytnout základní pozadí na školství stra-tegii spolupráce a vytváření sítí. Pak jsem prováděl různé analýzy na trhu, a mapování sce-náře modelu společnosti dohromady s provozními náklady, analýza rizik. cs
dc.format 73 cs
dc.format.extent 1804411 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject Vietnam školství cs
dc.subject síť cs
dc.subject spolupracují cs
dc.subject Education en
dc.subject Vietnam education en
dc.subject network en
dc.subject cooperate en
dc.title Projekt firemního vzdělávaní ve Vietnamu cs
dc.title.alternative Project of Company's Education in Vietnam en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Muchová, Simona
dc.date.accepted 2011-09-12
dc.description.abstract-translated This master thesis proposes the project of model company education in Vietnam, base on Market and SWOT analysis of Vietnam education market needs and demands. The impor-tant aspects of this thesis is focusing on the cooperation between education and industry to create network of relevant entities of education, and exploiting the networking to generate profit through services offer. In the theoretical part, I try to give basic background on edu-cation cooperation strategy and networking. Then I conduct various analyses for market, and mapping scenario for model of company altogether with operating cost, risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22664
dc.date.assigned 2011-06-24
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
tran_2011_dp.pdf 1.720Mb PDF View/Open
tran_2011_op.doc 45Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account