Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gaja, Michal
dc.contributor.author Zádrapová, Adéla
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:57:30Z
dc.date.available 2012-03-10T03:57:30Z
dc.date.issued 2011-04-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16919
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat kvalitu a úroveň daných komunikačních nástrojů, které multikino Golden Apple Cinema využívá a případně navrhnout možná doporučení na jejich zlepšení. Bakalářská práce bude mít dvě části, teoretickou a praktickou. První část bude obsahovat teoretický popis dané problematiky. Bude se převážně věnovat popisu komunikačního mixu a marketingového výzkumu. V druhé části, tedy části praktické, se bude práce zabývat popisem současné komunikace multikina, dotazníkovým průzkumem a jeho výsledky a na závěr práce budou navrženy případné změny, které povedou ke zlepšení komunikace multikina Golden Apple Cinema s divákem. cs
dc.format 79 s. (98 721 znaků) cs
dc.format.extent 2706437 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject multikino cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Services marketing en
dc.subject marketing research en
dc.subject research en
dc.subject communication mix en
dc.subject multi cinema en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWAT analysis en
dc.title Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema cs
dc.title.alternative Analysis of the communication activities of the multiplex Golden Apple Cinema en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor's work is to analyze both the quality and level of means of communication, which are in use of GOLDEN APPLE CINEMA, perhaps even to propose some requirements for their improvement. This bachelor's work will consist of two parts: theoretical and practical. The first part will contain theoretical description of given topic. It will deal mainly with the description of communication mix and marketing research. The second part, which is the practical one, will deal with the description of actual communication within the GOLDEN APPLE CINEMA by means of a questionnaire research and its results. The closing part will hold some proposals or changes leading to communication improvements of GOLDEN APPLE CINEMA. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 18141
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zádrapová_2011_bp.pdf 2.581Mb PDF View/Open
zádrapová_2011_vp.pdf 602.4Kb PDF View/Open
zádrapová_2011_op.pdf 858.3Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account