Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gaja, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zádrapová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:57:30Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:57:30Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16919
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat kvalitu a úroveň daných komunikačních nástrojů, které multikino Golden Apple Cinema využívá a případně navrhnout možná doporučení na jejich zlepšení. Bakalářská práce bude mít dvě části, teoretickou a praktickou. První část bude obsahovat teoretický popis dané problematiky. Bude se převážně věnovat popisu komunikačního mixu a marketingového výzkumu. V druhé části, tedy části praktické, se bude práce zabývat popisem současné komunikace multikina, dotazníkovým průzkumem a jeho výsledky a na závěr práce budou navrženy případné změny, které povedou ke zlepšení komunikace multikina Golden Apple Cinema s divákem. |
cs |
dc.format |
79 s. (98 721 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2706437 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
multikino
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Services marketing
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
multi cinema
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
SWAT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačních aktivit multikina Golden Apple Cinema |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the communication activities of the multiplex Golden Apple Cinema |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2011-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's work is to analyze both the quality and level of means of communication, which are in use of GOLDEN APPLE CINEMA, perhaps even to propose some requirements for their improvement. This bachelor's work will consist of two parts: theoretical and practical. The first part will contain theoretical description of given topic. It will deal mainly with the description of communication mix and marketing research. The second part, which is the practical one, will deal with the description of actual communication within the GOLDEN APPLE CINEMA by means of a questionnaire research and its results. The closing part will hold some proposals or changes leading to communication improvements of GOLDEN APPLE CINEMA. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
18141
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account