Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Vacková, Julie
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:49:40Z
dc.date.available 2012-03-10T03:49:40Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16904
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá on-line sociálními sítěmi a možností marketingových strategií v jejich platformě. Věnuje se oblasti sociálních médií a sociálních sítí a velmi specifické komunikaci v tomto prostředí. Nejprve přibližuji masovou komunikaci, nová média a sociální weby a v jejich kontextu ukazuje různé směry plánování komunikační strategie. V analytické části se pak detailně zabývá možností reklamy v prostoru internetu a sociálních sítích a jejich omezení. V neposlední řadě pak zkoumá neobvyklé možnosti marketingového využití tohoto prostoru a přiřazuje jejich potenciál různým cílům a záměrům marketingových aktivit. Hypotézy, týkající se doporučení a využití těchto nevšedních směrů a možností jsou pak v závěru konfrontovány s kvalitativním výzkumem mezi předními odborníky na téma sociálních sítí. V závěru práce se nachází konkrétní doporučení komunikační strategie na sociálních sítí týkající se francouzské kosmetické značky L'Occitane. cs
dc.format 116 s. (213 957 znaků) cs
dc.format.extent 1700049 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject nová média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject sociální hry cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject new media en
dc.subject social networks en
dc.subject social games en
dc.title Možnosti reklamy v prostoru sociálních sítí cs
dc.title.alternative Advertising Space in Social Networking en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This theses deals with social networking and possibilities of this platform in context of marketing strategies. It handles about the area of social media and social networks and the very specific communication in this space. This thesis deals with online social networks and the possibility of marketing strategies in their platform. It handles about social media and social networks, and very specific communication in this environment. First, closer to mass communication, new media and social sites and their context shows the different directions of planning communication strategy. The analytical part deals in detail with the possibility of advertising space in the Internet and social networks and their limitations. Last but not least, the theses explores the extraordinary possibilities of marketing use of space and assigns them to various potential targets and objectives of marketing activities. Hypotheses regarding the recommendations and use these remarkable trends and possibilities are then confronted with the qualitative research among leading experts on social networks. In conclusion there is a specific communication strategy recommendation on social networking sites on the French cosmetic brand L'Occitane. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18588
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vacková_2011_dp.pdf 1.621Mb PDF View/Open
vacková_2011_vp.doc 123.5Kb Microsoft Word View/Open
vacková_2011_op.doc 125.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account