Rozvoj kompetencí sociálního pedagoga

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj kompetencí sociálního pedagoga

Show simple item record

dc.contributor.advisor Řeháčková, Helena
dc.contributor.author Špendlíková, Lenka
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:36:08Z
dc.date.available 2012-03-10T03:36:08Z
dc.date.issued 2011-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16876
dc.description.abstract V této bakalářské práci se zabývám kompetencemi sociálního pedagoga jejich rozvojem. V teoretické části popisuji formativní a informativní kompetence sociálního pedagoga, které jsou důleţité především pro úspěšnou práci s klientem. Popisuji zejména kompetence formativní, které zahrnují dovednosti intelektuální, sociální a komunikační. V praktické části pomocí kvalitativního výzkumu formou strukturovaného rozhovoru zjišťuji, kterým směrem a jak je třeba dále rozvíjet kompetence sociálního pedagoga. Pomocí otevřeného kódování jsem získala čtyři kategorie, které jsem následně rozvedla a interpretovala. V závěru práce shrnuji výsledky výzkumu a naznačuji moţnosti řešení. cs
dc.format 38 s., 3 s., 2s., 2 s., 3 s., cs
dc.format.extent 2218712 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject formativní kompetence cs
dc.subject informativní kompetence cs
dc.subject klient cs
dc.subject sociální práce cs
dc.subject intelektuální dovednosti cs
dc.subject emoční inteligence cs
dc.subject komunikační dovednosti cs
dc.subject rozvoj cs
dc.subject stres cs
dc.subject syndrom vyhoření cs
dc.subject formative skills en
dc.subject informative skills en
dc.subject client en
dc.subject social work en
dc.subject intellectual abilities en
dc.subject emotional intelligence en
dc.subject communication abilities en
dc.subject development en
dc.subject stress en
dc.subject syndrom burnt-out en
dc.title Rozvoj kompetencí sociálního pedagoga cs
dc.title.alternative The skills development of the social educator en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Andrysová, Pavla
dc.date.accepted 2011-06-20
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis examines the skills of the 'social educator' and the potential for their development. In the theoretical part I consider formative and informative skills that are particularly important for successful work with clients and focus on the formative skills in particular, which include intellectual, social and communication abilities. In the practical part, through conducting structured interviews, I scrutinize the direction in which and ways of further development of social educator's skills and abilities. Through open coding, I obtained four categories, which I subsequently describe and interpret. In the conclusion section, I then discuss results of my study and offer possible solutions. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 19872
dc.date.assigned 2011-01-25
utb.result.grade D
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject pedagogické kompetence cs
local.subject social educators en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View
špendlíková_2011_bp.pdf 2.115Mb PDF View/Open
špendlíková_2011_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open
špendlíková_2011_op.zip 14.40Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account