dc.contributor.advisor |
Řeháčková, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Špendlíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:36:08Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:36:08Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16876
|
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se zabývám kompetencemi sociálního pedagoga jejich rozvojem. V teoretické části popisuji formativní a informativní kompetence sociálního pedagoga, které jsou důleţité především pro úspěšnou práci s klientem. Popisuji zejména kompetence formativní, které zahrnují dovednosti intelektuální, sociální a komunikační. V praktické části pomocí kvalitativního výzkumu formou strukturovaného rozhovoru zjišťuji, kterým směrem a jak je třeba dále rozvíjet kompetence sociálního pedagoga. Pomocí otevřeného kódování jsem získala čtyři kategorie, které jsem následně rozvedla a interpretovala. V závěru práce shrnuji výsledky výzkumu a naznačuji moţnosti řešení. |
cs |
dc.format |
38 s., 3 s., 2s., 2 s., 3 s., |
cs |
dc.format.extent |
2218712 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
formativní kompetence
|
cs |
dc.subject |
informativní kompetence
|
cs |
dc.subject |
klient
|
cs |
dc.subject |
sociální práce
|
cs |
dc.subject |
intelektuální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
komunikační dovednosti
|
cs |
dc.subject |
rozvoj
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
formative skills
|
en |
dc.subject |
informative skills
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
social work
|
en |
dc.subject |
intellectual abilities
|
en |
dc.subject |
emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
communication abilities
|
en |
dc.subject |
development
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
syndrom burnt-out
|
en |
dc.title |
Rozvoj kompetencí sociálního pedagoga |
cs |
dc.title.alternative |
The skills development of the social educator |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2011-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis examines the skills of the 'social educator' and the potential for their development. In the theoretical part I consider formative and informative skills that are particularly important for successful work with clients and focus on the formative skills in particular, which include intellectual, social and communication abilities. In the practical part, through conducting structured interviews, I scrutinize the direction in which and ways of further development of social educator's skills and abilities. Through open coding, I obtained four categories, which I subsequently describe and interpret. In the conclusion section, I then discuss results of my study and offer possible solutions. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19872
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
sociální pedagogové
|
cs |
local.subject |
pedagogické kompetence
|
cs |
local.subject |
social educators
|
en |
local.subject |
pedagogical skills
|
en |