Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně X ve Valašském Meziříčí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně X ve Valašském Meziříčí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Kotrlová, Iva
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:33:05Z
dc.date.available 2012-03-10T03:33:05Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16872
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnou X ve Valašském Meziříčí. Data jsou získána pomocí osobního a elektronického dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na zpracování literárních pramenů týkajících se spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky pomocí kontingenční tabulky, grafů, modusu, mediánu, aritmetického průměru, absolutních a relativních četností. Na základě vyhodnocení dotazníků je provedena interpretace výsledků výzkumu. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro prodejnu, které by měly vést k vyšší spokojenosti zákazníků. cs
dc.format 68 cs
dc.format.extent 1562900 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazování cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject customer en
dc.subject marketing research en
dc.subject questioning en
dc.subject questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně X ve Valašském Meziříčí cs
dc.title.alternative The analysis of custemer satistaction in the shop X in Valašské Meziříčí en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Mandincová, Petra
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated The main goal of my bachelor's work is to find out a customer satisfaction in the shop X in Valašské Meziříčí. Data are collected by personal and electronic questionnaire. A theoretical part of my work is focused on evaluation of customer satisfaction. Questionnaires are evaluated through the use of a pivot table, charts, modus, median, an arithmetic average, absolute and relative frequency in a practical part. Results are interpreted on the basis of evaluating questionnaires. In conclusion, there are recommendations for the shop, which should lead to higher consumer satisfaction. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22288
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kotrlová_2011_bp.pdfBlocked 1.490Mb PDF View/Open
kotrlová_2011_vp.doc 69.5Kb Microsoft Word View/Open
kotrlová_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account