Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně X ve Valašském Meziříčí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomancová, Lucie
|
|
dc.contributor.author |
Kotrlová, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:33:05Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:33:05Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16872
|
|
dc.description.abstract |
Cílem mé bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků s prodejnou X ve Valašském Meziříčí. Data jsou získána pomocí osobního a elektronického dotazníkového šetření. Teoretická část je zaměřená na zpracování literárních pramenů týkajících se spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky pomocí kontingenční tabulky, grafů, modusu, mediánu, aritmetického průměru, absolutních a relativních četností. Na základě vyhodnocení dotazníků je provedena interpretace výsledků výzkumu. Na závěr jsou uvedeny doporučení pro prodejnu, které by měly vést k vyšší spokojenosti zákazníků. |
cs |
dc.format |
68 |
cs |
dc.format.extent |
1562900 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazování
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questioning
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků v prodejně X ve Valašském Meziříčí |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of custemer satistaction in the shop X in Valašské Meziříčí |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mandincová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2011-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of my bachelor's work is to find out a customer satisfaction in the shop X in Valašské Meziříčí. Data are collected by personal and electronic questionnaire. A theoretical part of my work is focused on evaluation of customer satisfaction. Questionnaires are evaluated through the use of a pivot table, charts, modus, median, an arithmetic average, absolute and relative frequency in a practical part. Results are interpreted on the basis of evaluating questionnaires. In conclusion, there are recommendations for the shop, which should lead to higher consumer satisfaction. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
22288
|
|
dc.date.assigned |
2011-04-04 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account