dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Spáčil, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:32:46Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16871
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení marketingové komunikace společnosti PEKASS, s.r.o., pomocí Internetu. V teoretické části jsem se zaměřil na problematiku marketingové komunikace na internetu. Nejprve jsem vymezil pojmy spojené internetovou komunikací, popsal obecné cíle této komunikace, její výhody a nevýhody. Poté jsem se věnoval konkrétním nástrojům internetového marketingu, kdy jsem formuloval teoretická východiska pro následné zpracování samotného projektu. Praktická část diplomové práce je dále rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je krátce představena společnost PEKASS, s.r.o., následně je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti se zaměřením na internet. V projektové části jsem navrhl řešení ke zlepšení marketingové komunikace na internetu. Na závěr praktické části jsem provedl nákladovou a rizikovou analýzu představeného projektu. Celá práce je zakončena závěrem, kde jsou shrnuty všechny výsledky práce. |
cs |
dc.format |
81 s. |
cs |
dc.format.extent |
1794367 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
internetová stránka
|
cs |
dc.subject |
e-mail mikrostránky
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
microsites
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
cost analysis
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Využití Internetu pro zlepšení marketingové komunikace firmy PEKASS s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
Improving Marketing Strategy of the Company PEKASS s.r.o. with the Use of the Internet |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2011-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on improving marketing communication of the PEKASS company, Ltd., with the use of the Internet. In the theoretical part, I focused on the issues of marketing communication on the Internet. Firstly, I defined the concept of Internet communication, described the general objectives of this communication, its advantages and disadvantages. Secondly, I dealt with specific Internet marketing tools, where I stated the theoretical basis for the subsequent processing of the project itself. The practical part of the thesis is further divided into two parts, analytical and project section. In the analytical part, PEKASS Company, Ltd. is briefly introduced, subsequently, there is analysed the current state of Internet-focused marketing communication in the company. In the project part I proposed a solution to improve marketing communication on the Internet. At the end of the practical part I carried out cost analysis and risk analysis of the presented project. In the conclusion of the thesis results of my work are presented. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
14923
|
|
dc.date.assigned |
2011-06-24 |
|
utb.result.grade |
E |
|