dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Bejenaruová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:09:47Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:09:47Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16853
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá osobností jedince, především její typologií dle MBTI. Prá-ce je členěna do dvou částí a to teoretické a praktické části. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení osobnosti, osobnostního pojetí dítěte a pře-devším na typologii osobnosti, kde jsou popsány jednotlivé preference extraverze či intro-verze, smyslů či intuicí, myšlení či cítění a usuzování či vnímání. Poslední kapitola je vě-nována projevům problémového chování a problémovému žáků. Praktická část práce je zaměřena na stručné popsání metodiky projektu a dále se věnuje zjištění osobnostního typu jedince a jeho vlivu na projevy chování a jednání problémového žáka ve vyučovacím procesu. |
cs |
dc.format |
91 s., 7 s. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
3162441 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Osobnost
|
cs |
dc.subject |
typologie osobnosti
|
cs |
dc.subject |
MBTI
|
cs |
dc.subject |
extraverze
|
cs |
dc.subject |
introverze
|
cs |
dc.subject |
smysly
|
cs |
dc.subject |
intuice
|
cs |
dc.subject |
myšlení
|
cs |
dc.subject |
cítění
|
cs |
dc.subject |
usuzování
|
cs |
dc.subject |
vnímání
|
cs |
dc.subject |
projevy problémového chování
|
cs |
dc.subject |
problémový žák
|
cs |
dc.subject |
Personality
|
en |
dc.subject |
typology of personality
|
en |
dc.subject |
MBTI
|
en |
dc.subject |
extraversion
|
en |
dc.subject |
introversion
|
en |
dc.subject |
sensing
|
en |
dc.subject |
intuition
|
en |
dc.subject |
thinking
|
en |
dc.subject |
feeling
|
en |
dc.subject |
judging
|
en |
dc.subject |
percieving
|
en |
dc.subject |
behavior problem symptoms
|
en |
dc.subject |
problematic student
|
en |
dc.title |
Typologie osobnosti jedince. |
cs |
dc.title.alternative |
Typology of individual personality. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2011-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on description of individual?s personality in comply with MBTI typologies.Thessis is consists of two parts - theoretical, and the practical. The theoretical part of this work describe definition of personality itself, concept of baby personality and typology of personality, where are described each preferences of extraver-sion, introversion, thinking, feeling, judging, percieving. Last chapter is dedicated to sym-ptoms of behavioral problems and problematic students. Practical part of thesis is aimed on description of project methodology and on estimating personal type of individual and his influence onto behavior of problematic student during learning proces. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
19206
|
|
dc.date.assigned |
2011-01-19 |
|
utb.result.grade |
B |
|