Marketingová komunikace produktu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sadílek, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Krhánek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:07:18Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:07:18Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16849
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou mojí bakalářské práce je spolupráce na rozhodnutí, zda firma Vitar s.r.o. má začít distribuovat potravinové suplementy italské firmy Enervit S.p.A. v České a Slovenské Republice. Jedná se o doplňky pro vytrvalostní sportovce (přípravky pro rychlé dodání energie, regenerační přípravky ) a pro fitness a kulturistiku (proteinové doplňky a tyčinky). Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se týkají marketingu obecně, marketingové komunikace (marketingový a komunikační mix) a výzkumu, komunikace se zákazníkem V praktické části je představena činnost a sortiment obou firem. Dále je prováděna analýza konkurence, srovnávací analýzy cen v různých státech Evropy a návrhy na řešení marketingové komunikace. |
cs |
dc.format |
54 s. (55 407) |
cs |
dc.format.extent |
1552075 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
potravinové suplementy
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
food supplements
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace produktu |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing communication of product |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2011-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The essence of my bachelor thesis is to propose a decision whether the firm Vitar Ltd. should start to distribute food supplements of Enervit SpA, an Italian company, to the Czech Republic and Slovakia. These are supplements for endurance athletes (products for fast delivery of energy, regenerative products, ) and for fitness and bodybuilding (protein supplements and protein bars). The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part presents the findings related to general marketing, marketing communications (marketing and communication mix) and research, communication with customers, The practical part presents a range of activities and product assortment of these two companies. Further are an analysis of competition, comparative analysis of prices in different European countries and proposals of making solutions for marketing communication. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21245
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account