Projekt budování značky Primasoft
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Švarcová, Jena
|
|
dc.contributor.author |
Mlčáková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T03:05:55Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T03:05:55Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16846
|
|
dc.description.abstract |
Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna. |
cs |
dc.format |
99 s. + 6 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2757411 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
analýza značky
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
Primasoft
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand equity
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand analysis
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
Primasoft
|
en |
dc.title |
Projekt budování značky Primasoft |
cs |
dc.title.alternative |
A project of building a brand Primasoft |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Strýčková, Kristina |
|
dc.date.accepted |
2011-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
It isn?t easy to create a brand and successfully launch its sponsored products into the market, especially in relation to business-to-business system. My diploma thesis focuses on the problematics of creating the brand Primasoft in the wholesale company marketing paper hygiene products. I was supposed to map the theoretical knowledge concerning creating of the brand, to determine the awareness of the brand Primasoft with the help of marketing research and to analyze the purchasing behavior of the company?s customers. Subsequently I conducted a project aimed at the expansion of the brand?s packing material of two specific products. In connection with the project was created also cost, timing and risk analysis. In the end of the thesis I suggested some recommendations into the company?s future. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21229
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account