Projekt budování značky Primasoft

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt budování značky Primasoft

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švarcová, Jena
dc.contributor.author Mlčáková, Pavla
dc.date.accessioned 2012-03-10T03:05:55Z
dc.date.available 2012-03-10T03:05:55Z
dc.date.issued 2011-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16846
dc.description.abstract Vytvořit značku a pod její záštitou úspěšně uvést výrobky na trh, zvláště pokud se jedná o trh B2B, není snadná záležitost. Diplomová práce se zabývá problematikou budování značky Primasoft ve firmě zabývající se velkoobchodní činností v oblasti papírenských hygienických produktů. Cílem práce je zmapovat teoretické poznatky z oblasti budování značky, pomocí marketingového výzkumu zjistit povědomí o značce Primasoft a provést analýzu nákupního chování odběratelů firmy. Následně je vypracován projekt, jehož podstatou je rozšíření značky na obalový materiál na dva konkrétní druhy výrobků. V jeho souvislosti byla vytvořena i nákladová, časová a riziková analýza. V závěru práce jsou vyslovena doporučení pro firmu do budoucna. cs
dc.format 99 s. + 6 s. příloh cs
dc.format.extent 2757411 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject analýza značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject B2B cs
dc.subject Primasoft cs
dc.subject brand en
dc.subject brand equity en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand analysis en
dc.subject brand building en
dc.subject marketing communications en
dc.subject B2B en
dc.subject Primasoft en
dc.title Projekt budování značky Primasoft cs
dc.title.alternative A project of building a brand Primasoft en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Strýčková, Kristina
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated It isn?t easy to create a brand and successfully launch its sponsored products into the market, especially in relation to business-to-business system. My diploma thesis focuses on the problematics of creating the brand Primasoft in the wholesale company marketing paper hygiene products. I was supposed to map the theoretical knowledge concerning creating of the brand, to determine the awareness of the brand Primasoft with the help of marketing research and to analyze the purchasing behavior of the company?s customers. Subsequently I conducted a project aimed at the expansion of the brand?s packing material of two specific products. In connection with the project was created also cost, timing and risk analysis. In the end of the thesis I suggested some recommendations into the company?s future. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21229
dc.date.assigned 2011-03-28
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
mlčáková_2011_dp.pdfBlocked 2.629Mb PDF View/Open
mlčáková_2011_vp.doc 72.5Kb Microsoft Word View/Open
mlčáková_2011_op.doc 71Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account