Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Motl, Lubomír
dc.contributor.author Voříšková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:46:41Z
dc.date.available 2012-03-10T02:46:41Z
dc.date.issued 2011-04-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16818
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší problematiku odběratelských vztahů ve společnosti Gama ocel, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s tématem. V praktické části je provedena analýza struktury odběratelů. Na základě výsledků analýzy jsou odběratelé kategorizováni a každé kategorii je doporučen způsob komunikace vedoucí k zefektivnění uspokojování jejích požadavků. Dále jsou společnosti doporučeny způsoby, jak získávat zákazníky nové. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1321242 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject odběratelé cs
dc.subject analýza odběratelů cs
dc.subject klíčoví zákazníci cs
dc.subject vztahy se zákazníky cs
dc.subject péče o zákazníky cs
dc.subject customers en
dc.subject analysis of customers en
dc.subject key customers en
dc.subject customer relations en
dc.subject customer care en
dc.title Analýza zákazníků - odběratelů ve společnosti Gama ocel, s.r.o. cs
dc.title.alternative Analysis of customers in Gama ocel en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vránová, Šárka
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis solves the issues of customer relations in Gama ocel, s.r.o. The theoretical part explains the conceptions related to the topic. In the practical part is maked analysis of customer structure. Based on the results of the analysis, customers are categorized and for each category is recommended way of communication leading to more effective satisfaction of its claims. Furthermore, for company are recommended ways to acquire new customers. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 21630
dc.date.assigned 2011-02-25
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
voříšková_2011_bp.pdf 1.260Mb PDF View/Open
voříšková_2011_vp.pdf 768.7Kb PDF View/Open
voříšková_2011_op.pdf 846.4Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account