Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Kratochvílová, Hana
dc.date.accessioned 2012-03-10T02:40:10Z
dc.date.available 2012-03-10T02:40:10Z
dc.date.issued 2011-05-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/16809
dc.description.abstract V této práci se zabývám psychologickými apely, které jsou využívané v sociální reklamě zaměřené na děti. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje zabývající se marke-tingovou komunikací, sociální reklamou a psychologickými aspekty reklamy. Praktická část analyzuje televizní spoty s dětskou sociální tématikou a vliv psychologických apelů na veřejnost. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 4350056 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject psychologické apely cs
dc.subject emocionální apely cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject psychological appeals en
dc.subject emotional appealsm en
dc.title Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti cs
dc.title.alternative Analysis of psychological appeals used in social advertising focused on children en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Čada, Jan
dc.date.accepted 2011-06-07
dc.description.abstract-translated In this bachelor thesis I deal with psychological appeals which are used in social adverti-sement focused on children. The theoretical part analyses literature sources concerning marketing communication, social advertising and psychological aspects of advertising. The practical part analyses social spots focused on children and impact of psychological ap-peals on the public. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/116 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 22290
dc.date.assigned 2011-04-04
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kratochvílová_2011_bp.pdfBlocked 4.148Mb PDF View/Open
kratochvílová_2011_vp.doc 70.5Kb Microsoft Word View/Open
kratochvílová_2011_op.zip 26.88Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account