dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jakeš, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-10T02:19:52Z |
|
dc.date.available |
2012-03-10T02:19:52Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/16784
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Strategie nově zakládajícího podniku 3GLit, spol. s.r.o. ve dvou částech a pěti kapitolách popisuje aspekty podnikání, aby byl následně proveden průzkum a analýzy pro konečnou tvorbu projektu. V teoretické části jsou popsány obecné pojmy vysvětlující podnikání, jeho význam, důležitost, výhody i nevýhody, analýzy a podnikatelský plán. V praktické části je proveden průzkum oblasti, v níž se bude podnikat a analýzy podnikatelského nápadu v podobě PEST analýzy, finanční analýzy, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Následně je vytvořen projekt ve formě zkráceného podnikatelského záměru. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Je navržena strategie pro nový podnik. |
cs |
dc.format |
83 s. |
cs |
dc.format.extent |
1990578 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnik
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
průzkum
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
enterprise
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
firm
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.title |
Strategie nově zakládajícího podniku 3GLit, spol. s.r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The Newly founding company 3GLit, spol. s.r.o. strategy |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Oplatková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2011-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master thesis called The Newly founding company 3GLit, spol. s.r.o. strategy describes aspects of enterprise in two parts and five chapters so that there could be made a survey and analyses for final creation of the project. The general notions explaining enterprise, its meaning, importance, advantages and disadvantages, analyses and business plan are described in the theoretical part. The survey of the branch in which the plan will be made and analyses of the entrepreneurial idea in the form of PEST analysis, financial analysis, Porter's five forces analysis and SWOT analysis are accomplished in the practical part. Afterwards, the shortened business plan project is created. The project is submitted to cost, threat and time analysis. The strategy for the new enterprise is proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21677
|
|
dc.date.assigned |
2011-03-28 |
|
utb.result.grade |
D |
|